kask rowerowy

1. Data: 2005-04-05 06:04:42

Temat: kask rowerowy
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
jakw temacia szukam kasu rowerowego dla pociechy ,na co zwrócić uwage?
moze jakies sklepu w sieci z duzym wyboremi normalnymi cenami (100 zł za
kawałek plastiku ??)
pzdr
p.

2. Data: 2005-04-05 07:15:48

Temat: Re: kask rowerowy
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana <p...@w...pl> napisał(a):

> jakw temacia szukam kasu rowerowego dla pociechy ,na co zwrócić uwage?

http://www.google.pl/groups?as_q=kask%20rowerowy&as_
ugroup=pl.soc.dzieci.*&lr=&num=100&hl=pl

> moze jakies sklepu w sieci z duzym wyboremi normalnymi cenami

http://www.google.pl/groups?hl=pl&lr=&selm=18qj19je4
0h66%24.dlg%40franolan.net

> (100 zł za
> kawałek plastiku ??)

Taniocha :)

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

3. Data: 2005-04-05 07:38:54

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał(a):

> (100 zł za
> kawałek plastiku ??)

Bo z atestem.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

4. Data: 2005-04-05 15:05:10

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo z atestem.

niby tak ale kto wydaje te atesty ,producent?
szkoda ze nie ma rankingów kasków -dałoby to juz jakis obraz na calosc.
p.

5. Data: 2005-04-05 18:28:18

Od: "EwaP" <e...@b...wroc.usun.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> witam
> jakw temacia szukam kasu rowerowego dla pociechy ,na co zwrócić uwage?
> moze jakies sklepu w sieci z duzym wyboremi normalnymi cenami (100 zł za
> kawałek plastiku ??)

Ja bym w sieci nie kupowała. U nas trzeba było objeździć ze 4 sklepy i
mierzyć, bo albo były za ciasne, albo za luźne (przy takim samym rozmiarze).

Ewa

6. Data: 2005-04-05 19:04:14

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"EwaP" <e...@b...wroc.usun.to.pl> wrote in message
> Ja bym w sieci nie kupowała. U nas trzeba było objeździć ze 4 sklepy i
> mierzyć, bo albo były za ciasne, albo za luźne (przy takim samym
rozmiarze).

Bo to trzeba kupiować regulowany - z takim pokrętełkiem na wewnętrznej
taśmie. Polecam Uvex. Drogi, ale na dłużej starczy.
Anka

7. Data: 2005-04-06 00:52:55

Od: "EwaP" <e...@b...wroc.usun.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Bo to trzeba kupiować regulowany - z takim pokrętełkiem na wewnętrznej
> taśmie. Polecam Uvex. Drogi, ale na dłużej starczy.

Mierzyliśmy między innymi i regulowane, ale głowa Pawła była "za duża" na
dziecinny i "za mała" na młodzieżowy. Ja w trzecim sklepie byłam już taka
zdeterminowana, że chciałam kupić jakikolwiek (ten nieco za duży), ale
odradzono mi go. Sprzedawca stwierdził, że zbyt duży kask nie spełnia
właściwie swoich zadań.

Ewa

8. Data: 2005-04-06 06:15:11

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał(a):

> niby tak ale kto wydaje te atesty ,producent?

Pewnikiem ktoś niezależny.

> szkoda ze nie ma rankingów kasków -dałoby to juz jakis obraz na calosc.

Są. Ale akurat w przypadku kasku dla dziecka ma to marginalne znaczenie.
Prędzej dziecko z kasku wyrośnie niż zdoła go solidnie przetestować.

9. Data: 2005-04-07 09:14:48

Od: Marynatka <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-04-05, pamana <p...@w...pl> wrote:
> witam
> jakw temacia szukam kasu rowerowego dla pociechy ,na co zwrócić uwage?
> moze jakies sklepu w sieci z duzym wyboremi normalnymi cenami (100 zł za
> kawałek plastiku ??)

Tutaj na przykład:
http://www.cyklotur.pl/go/_category/index.php?sess_i
d=1a92e1dab1cc74031907ea9322fc76f0&idc=13_62

Nasz młody używa kasku Cratoni - polecam tę firmę :)
Ale wiadomo - co człowiek to inne zdanie :)

--
Marynatka

10. Data: 2005-04-10 20:27:23

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwróc uwagę na to żeby się dziecku podobał. My kupiliśmy kask włoski Broker
za ok 50 zł. Ma regulację poprzez zakładanie różnej grubości podkładek. Jest
solidny i lekki a przy tym wygodny i przewiewny.
W Polsce nie ma niestety mody na kaski rowerowe więc dobrze jest, żebu się
zbytnio w oczy nie rzucał. Kupiliśmy żółty, żeby był dobrze widoczny i to
był błąd, bo mały nie bardzo chce go nosić, bo jest aż nazbyt widoczny.
Lepszy byłby jakiś ciemniejszy kolor.
JAck

Jeszcze wszystko przede mną ;-)
nadwaga u 15latka