gdzie na slasku kupic?

1. Data: 2002-03-21 07:20:32

Temat: gdzie na slasku kupic?
Od: "rahab" <r...@p...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wlasnie ....Mam taka sprawe.
Czy ktos moze mi powiedziec gdzie na Slasku (najlepiej w okolicach Katowic)
mozna kupic tanio i dobrej jakosci roze oraz iglaki?

pozdrawiam liczac na pomoc

r...@p...katowice.pl

2. Data: 2002-03-21 14:05:33

Temat: Re: gdzie na slasku kupic?
Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rahab <r...@p...katowice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a7c1dc$p4k$...@s...icm.edu.pl...
> [...]
Katowic)
> mozna kupic tanio i dobrej jakosci roze oraz iglaki?

Róże, z gołym korzeniem, są teraz do nabycia w każdym markecie ogrodniczym .
Jak oblecisz wszystkie to dobierzesz sobie takie które Cię interesują.
W OBI , w zależności od miejscowości , znajdziesz inne gatunki róż.
O ceny iglaków trzeba popytać w różnych szkółkach i sklepach , cena tego
samego iglaka może być o kilkanaście zł wyższa lub niższa .
Adresy sklepów i szkółek były w ubiegłorocznych "Ogrodach , ogródkach ,
zieleńcach " w numerach 8-10.

Kronopio
ICQ 82543201

3. Data: 2002-03-21 14:32:15

Od: g...@i...pl (Grzegorz Wójcik) szukaj wiadomości tego autora

Jesli chodzi o roze to sie nie wypowiadam bo nie wiem natomiast co do
iglakow to mam jedno sprawdzone od lat i naprawde doskonale miejsce. Za
starym Rozdzieniem . Wyglada niepozornie ale to przedstawicielstwo szkolki
Kulas z Pisarzowic. Jeszcze sie nie zdarzylo zeby jakas roslina mi sie nie
przyjela.
Obsluga rowniez na medal.
Iza Wójcik

4. Data: 2002-03-21 14:58:42

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Wójcik <g...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:001301c1d0e5$119eea00$2f5063d9@q4j4t7...
> [...]
> Kulas z Pisarzowic. Jeszcze sie nie zdarzylo zeby jakas roslina mi sie nie

Tanio nie jest , ale czasem trafiają się tak zwane okazje , ogromniaste
rośliny po śmiesznie niskich cenach.
Pozdrówka

--
Kronopio
ICQ 82543201

5. Data: 2002-03-21 15:08:13

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Adresy sklepów i szkółek były w ubiegłorocznych "Ogrodach , ogródkach ,
> zieleńcach " w numerach 8-10.

Znajdziesz je też i tutaj:
http://www.ogrodnik.pl/zakupy/lodzkie.asp
--