gdzyb,a zdrowie?

1. Data: 2005-02-21 16:15:26

Temat: gdzyb,a zdrowie?
Od: "ewe" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,będę wdzięczna za każdą informację dotyczącą związku niewielkiego grzyba
na ścianie,a zdrowia.Jakie problemy zdrowotne mogą być z tym związane?Dodam że
mam 3-letnie dziecko.Proszę o odpowiedz.Pozdrawiam.

2. Data: 2005-02-21 21:45:06

Temat: Re: gdzyb,a zdrowie?
Od: "Michu" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> związane?Dodam że
> mam 3-letnie dziecko.Proszę o odpowiedz.Pozdrawiam.

alergia

M.

3. Data: 2005-02-22 08:51:36

Od: "ewe" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> alergia
>
> M.

-dziękuje za odpowiedz,mam jeszcze jedno pytanie,gdzie mogłabym znalezć więcej
informacji na temat związku grzyba z alergią i ew.innymi chorobami?

Bol dolnej czesc kregoslupa
Nadżerki żołądka_jak długo się goją?
zapobiec nowotwowi
Boląca przepona