?getry?

1. Data: 2003-09-26 08:15:57

Temat: ?getry?
Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam słonecznie mam pytanko jak w temacie. Chcę zrobić getry ale po
pierwszych próbach mam dwa problemy
po pierwsze albo są za ciasne - bo chcę żeby się nie zsuwały albo jak nie są
za ciasne to się robią obwarzanki.
Jak to zrobić żeby się trzymało sensownie na nodze?
poradżcie prosze może jakimś konkretnym wzorem (zwykły ściągacz mi się nie
sprawdził) albo co?
pozdrawiam
Anga (Ania)

1. Data: 2003-09-26 08:25:34

Temat: Re: ?getry?
Od: "KasiaA" <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Anga" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> Jak to zrobić żeby się trzymało sensownie na nodze?
> poradżcie prosze może jakimś konkretnym wzorem (zwykły ściągacz mi się nie

Spróbuj wrobić nitkę lycry, niekoniecznie na całej długości, może wystarczy
tylko na górze, tak by getra (??) się trzymała nogi. Kiedyś taką nitkę
kupowałam w pasmanterii.

Kasia

1. Data: 2003-09-26 08:40:18

Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylko na górze, tak by getra (??) się trzymała nogi. Kiedyś taką nitkę

A tą nitkę to kupowałas jako co? - nitkę z lycry? (bo panie w pasmanteriach to
rózne są) to na metry czy motki? Jak im to opisać?
Anga (Ania)

1. Data: 2003-09-26 08:48:00

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> po pierwsze albo są za ciasne - bo chcę żeby się nie zsuwały albo jak nie

> za ciasne to się robią obwarzanki.
Swego czasu, gdy mama mi robila, to najlepsze jeszcze byly robione zwyklym
jersejem(jak sie to pisze ?!?), tzn sciegiemgladkim - rzadek prawo, rzadek
lewo. Oczywiscieniemozna bylo robicprostokata tylko trapez. Ugory bylo kilka
rzadkow sciagasza, ale on raczej pelnil funksje ozdobna,bo jak latwo sie
domyslecniczegonei sciagal.

> Jak to zrobić żeby się trzymało sensownie na nodze?
A moze banalnie podszycodlewej strony szeroka gume ? Oczywiscie nie jakas
mocno sciagajaca, ale na tyle dluga, aby podtrzymala ?

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-09-26 09:39:21

Od: "KasiaA" <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

> A tą nitkę to kupowałas jako co? - nitkę z lycry? (bo panie w
pasmanteriach to
> rózne są) to na metry czy motki? Jak im to opisać?

Na szpulce, cieniuteńka przeźroczysta nitka, bardzo elastyczna. Nazywało się
to lycra. Uzywałam jej do wszystkich ściagaczy, które stawały się
elastyczne, nie rozciagały się. Muszę się przejść do pasmanterii na moim
osiedlu, tam gdzie tę nitkę kiedyś kupowałam, zorientuję się czy cos takiego
jeszcze w sprzedaży bywa.

Kasia

1. Data: 2003-09-26 09:59:47

Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> osiedlu, tam gdzie tę nitkę kiedyś kupowałam, zorientuję się czy cos takiego

Dzięki faktycznie taka ciniutka niteczka chyba byłaby dobrym rozwiązaniem:-)
Pod warunkiem,ze nie będzie strasznie droga.
A prać toto dawało sie normalnie? - bo ja mam brzydki zwyczaj prania swoich
dzianych wyrobów w pralce na program wełny (chyba,że kiedyś sobie kupię
kaszmir i ze strachu prawie go nie będę nosić - widziałam takie cudo moteczek
25gram - 84zł)
Anga

1. Data: 2003-09-26 11:04:09

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anga wrote:
> [...]
> Jak to zrobić żeby się trzymało sensownie na nodze?
> poradżcie prosze może jakimś konkretnym wzorem (zwykły ściągacz mi się nie

To jeszcze ja się odezwę. Ostatnio w jakiejś gazetce (Glamour chyba)
widziałam getry zrobione bardzo grubymi warkoczami- to mógłby być
całkiem niezly pomysł na obwarzanki- z wady zrobić zaletę :) Jedynie na
górze trzeba pokombinować, żeby się toto trzymało.
Jeśli możesz poczekać, to znajdę to i zeskanuję.

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-09-26 16:50:08

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Julka wrote:

> [...]
> górze trzeba pokombinować, żeby się toto trzymało.
> Jeśli możesz poczekać, to znajdę to i zeskanuję.

Poszło :)
Zainteresowanych zapraszam na priv.

Pozdrawiam
Julita