gnojówki

11. Data: 2014-07-27 12:47:59

Temat: Re: gnojówki
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-27 09:43, collie pisze:
> Dobrze, że przynajmniej wątpisz, bo to nie jest gnojówka. Zapytaj Ikselki,
> a ona po sięgnięciu do swojej jedynej skarbnicy wiedzy pn. Wikipedia (bo
> SJP
> to ona nie posiada), wytłumaczy Ci, czym jest gnojówka.

I radzę zapoznać się z terminem "gnojowica". W swoich sjp-owskich
peryferiach pogrzeb, to się dowiesz, a przy okazji ogarniesz, jaki jest
poziom Twej durnoty i chamstwa.

12. Data: 2014-07-27 16:07:43

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Roślinom, to nie wiem.

Hejka. A taki na przykład Majewski, nie zaciemnia.
Pozdrawiam kabaretowo Ja...cki

13. Data: 2014-07-28 09:51:10

Od: Crimi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

od trzech lat nie uprawiam już pomidorów
poprzez zarazę. Szkoda zdrowia i latania z konewkami.

14. Data: 2014-07-28 14:22:44

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Crimi" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> od trzech lat nie uprawiam już pomidorów
> poprzez zarazę. Szkoda zdrowia i latania z konewkami.

Hejka. A ja w tym roku po raz pierwszy uprawiam pomidory w gruncie - 6
odmian. Pierwsze owoce już skonsumowane. :-) Jutro zamierzamy pryskać
pomidory i ogórki Ridomilem bo u sąsiada za płotem mączniak już wlazł na
liście ogórków a u drugiego zaraza zasusza nacinę ziemniaków. To będzie
trzeci oprysk po Amistarze i Acrobacie.
Aha, niepryskane mam w szklarence. Też pyszne. ;-)
Pozdrawiam zachęcająco Ja...cki

15. Data: 2014-07-28 14:38:54

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Dirko napisał:

> [...]
> trzeci oprysk po Amistarze i Acrobacie.
> Aha, niepryskane mam w szklarence. Też pyszne. ;-)

Trzeba raczej zniechęcającu. Żeby to mączniak pryskał. W podskokach.
Gdzie pieprz rośnie.

--
Jarek

16. Data: 2014-07-28 14:46:20

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Dirko napisał:

> [...]
> trzeci oprysk po Amistarze i Acrobacie.
> Aha, niepryskane mam w szklarence. Też pyszne. ;-)

Trzeba raczej zniechęcająco. Żeby to mączniak pryskał. W podskokach.
Gdzie pieprz rośnie.

--
Jarek

17. Data: 2014-07-28 19:00:49

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trzeba raczej zniechęcająco. Żeby to mączniak pryskał. W podskokach.
> Gdzie pieprz rośnie.

Hejka. Weźmy przykład z Majewskiego: ten nie memła, ale za to jak coś
powie, to boki zrywać.
Pozdrawiam kabaretowo Ja...cki

18. Data: 2014-07-28 19:35:23

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Dirko napisał:

> Hejka. Weźmy przykład z Majewskiego: ten nie memła, ale za to jak
> coś powie, to boki zrywać.
> Pozdrawiam kabaretowo Ja...cki

Podniósł wydajność z jednego hektara i przeniósł ją na drugi hektar.
My również podnieśmy, postawmy, niech stoi.

Jarek

--
Na przykład Majewski. Przeszedł do historii, ale on tu jeszcze wróci
i jak kogo palnie w mordę, to szkoda gadać.

19. Data: 2014-07-28 21:59:49

Od: Jacek <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-27 12:05, Ikselka pisze:

> Chamstwem wojujesz? Czego się czepiasz? Mam wiedzę wielokrotnie
> przewyższajacą Twoją,
Dobre, dobre.
Przypomniał mi się stary kawał, który zaczynał się mniej więcej tak:
"co to jest "cjant"?

Jacek

20. Data: 2014-07-29 09:12:22

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.07.14 12:10, Ikselka pisze:

> http://sjp.pl/gnoi%E6

Już Ci pisałem, ale powtórzę - jak powtarzam czasem takim wolnomyślicielom:
to NIE jest SJP! Pisałem też, dlaczego ten "sjp.pl" nie jest miarodajny naukowo,
podobnie jak naukowo nie jest miarodajna Wikipedia. Właściwy Słownik Języka
Polskiego online jest tutaj:

http://sjp.pwn.pl/

I tamże:

http://sjp.pwn.pl/szukaj/gnojówka