gorzka czekolada

1. Data: 2003-07-25 19:35:55

Temat: gorzka czekolada
Od: nieznany <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.
Poradźcie mi jak można zjeść/podać gorzką czekoladę. Uwielbiam ją, ale ostanio w
sklepie spotkałem Lindta 99% - mocna sztuka. Okazała się trudna do zjedzenia w
sposób tradycyjny. Tzn. zjedzenie więcej niż jednego listka na raz jest trudne.

Jak ją podać, żeby goście docenili i nie krzywili się na mnie?

pozdrawiam,
Wojtas

1. Data: 2003-07-25 19:47:00

Temat: Re: gorzka czekolada
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nieznany" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
raz jest trudne.

> Jak ją podać, żeby goście docenili i nie krzywili się na mnie?

Na Twoim miejscu sama bym zjadła ;-)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2003-07-25 19:50:14

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

nieznany wrote:
> Jak ją podać, żeby goście docenili i nie krzywili się na mnie?

Zaproś właściwych gości. Możesz zacząć ode mnie. ;>

--
Konrad J. Brywczyński
Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

1. Data: 2003-07-25 20:03:24

Od: nieznany <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Brywczyński <k...@b...tk> , Fri, 25 Jul 2003 21:50:14 +0200
:

> Zaproś właściwych gości. Możesz zacząć ode mnie. ;>

zapraszam,
ale ostrzegam, różnica pomiędzy czekoladą 80% a 99% jest ogrooooomna

99% to jakby sprasowane kakao,
trąci perwersją :-)

Wojtes

1. Data: 2003-07-25 20:10:54

Od: p...@h...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest trudne.

> Jak ją podać, żeby goście docenili i nie krzywili się na mnie?

Masz racje - jest " mocna sztuka"
Dobra czekolada dla odchudzjacych :)
Mozna z niej zrobic dobra polewe czekolada
pozdr/Patty

1. Data: 2003-07-25 20:50:30

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>zapraszam,
>ale ostrzegam, ró?nica pomi?dzy czekolad? 80% a 99% jest ogrooooomna
>
>99% to jakby sprasowane kakao,
>tr?ci perwersj? :-)
>
>Wojtes

ja tej 99 voltowej nie dalam rady, jednak do JEDZENIA wole te
osiemdziesiatke...ale ta 99 dobra jak sie doda do kakaua albo
czekolady na goraco.....nie loubie tych rzeczy za slodkich, wiec
ta wysokoprocentowa ladnie scina cukrowatosc...mniam!!!!!!!!!1

co do perwersji...no, mozna ja, te czekolade, jeszcze inaczej
wykorzystac,

van pe
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-07-25 20:56:23

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

nieznany wrote:
> zapraszam,
> ale ostrzegam, różnica pomiędzy czekoladą 80% a 99% jest ogrooooomna

Wiem, jadłem 99% ;)

--
Konrad J. Brywczyński Bus station is the place where bus stops.
k...@b...tk Trainstation is the place where train stops.

1. Data: 2003-07-25 21:48:36

Od: kamila slawinska <k...@a...for.it> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Jul 2003 21:35:55 +0200, nieznany
<a...@w...pl> wrote:

>Cześć.
>Poradźcie mi jak można zjeść/podać gorzką czekoladę.

zrob klasyczny mus z gorzkiej czekolady! robi sie to tak:
150 g gorzkiej czekolady stopic w bain marie, odstawic i dodac do
czekolady 75 g (6 lyzek) swiezego masla. rozmieszac na gladka mase,
potem dodawac po jednym 2 zoltka (uwaga, masa nie moze byc za goraca,
bo sie wsyztsko zwarzy!) i mieszac, az masa doskladnie sie polaczy. 3
bialka ubic na bardzo sztywno ze szczypta soli. kiedy zesztywnieja,
dodaac 25 g cukru (najlepiej pudru) i lyzke cukru waniliowego z
prawdziwej wanilii. bardzo ostroznie i starannie wmieszac mase
bialkowa w czekoladowaaz do calkowitego polaczenia. odstawic do
lodowki na co najmniej 12 godzin. troche z tym pracy, ale wychodzi
re-we-la-cyjne.

pozdrowienia,
kamila

--
"I'm also not very analytical. You know I don't spend a lot of time thinking
about myself, about why I do things." - George W. Bush, aboard Air Force One, June 4,

1. Data: 2003-07-25 22:06:11

Od: Artur Nowacki <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-25 22:50, Użytkownik *Krysia Thompson* w chwili przypływu
inwencji twórczej zasiadł przy klawiaturze, a jego natchnione palce
wyczarowały z klawiatury te oto słowa:

> co do perwersji...no, mozna ja, te czekolade, jeszcze inaczej
> wykorzystac,

Ty to potrafisz działać na zmysły ;-))

--
"Mało jest uczciwych kobiet, które nie byłyby zmęczone swoją cnotą."
(Francois de la Rochefoucauld)

1. Data: 2003-07-25 22:37:49

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

alez to nie ja, to ta czekolada ;)))))