gotowanie na parze

1. Data: 2004-08-11 08:36:51

Temat: gotowanie na parze
Od: <marta_zu(wytnijto)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ! kupiłam sobie parowar z tefala wszystko by było ok gdyby nie to, że
przepisy w oryginalnej książeczce są raczej niecodzienne. Czy mógłby mi ktoś
podpowiedzieć co mogę normalnego zrobić na parze ?

pozdrawaim. marta

1. Data: 2004-08-11 13:11:57

Temat: Re: gotowanie na parze
Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

<marta_zu(wytnijto)@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
ktoś
> podpowiedzieć co mogę normalnego zrobić na parze ?

np. kluski na parze
jarzyny na parze...
Ilona

1. Data: 2004-08-11 13:28:41

Od: magda <maggie_@_gazeta..pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mógłby mi ktoś
> podpowiedzieć co mogę normalnego zrobić na parze ?

przyłączam się do pytania, zaczęłam od kaszy na parze ale moja
cierpliwość po 30 min się skończyła i kasza została dogotowana w sposób
normalny - w wodzie.
Gdzie mogę zdobyć informacje o czasie przygotowywania potraw na parze. W
książeczce przy urządzeniu jest np. ryż a przepisy jak pisze marta
raczej ... niecodzienne.
zanim okrzepne i nabiore doswiadczenia prosze o wsparcie i podpowiedzi.
pozdrawiam
magda

1. Data: 2004-08-11 13:48:42

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"magda" <maggie_@_gazeta..pl> schrieb im Newsbeitrag

> Czy mógłby mi ktoś
>
> przyłączam się do pytania, zaczęłam od kaszy na parze ale moja
> cierpliwość po 30 min się skończyła i kasza została dogotowana w sposób
Sa produkty, ktore gzawsze gotuje sie w wodzie, np. makaron, ryz, a wiec i
kasze.
Jezeli ktos ma inne doswiadczenia, to nie polemizuje :-)
Ilona

1. Data: 2004-08-11 18:57:14

Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "I.P." <i...@g...de> napisal w wiadomosci
> Sa produkty, ktore gzawsze gotuje sie w wodzie, np. makaron, ryz, a wiec i
> kasze.
> Jezeli ktos ma inne doswiadczenia, to nie polemizuje :-)

Akurat w Tefalu jest specjalny pojemnik do gotowania produktów sypkich. Ja
najbardziej lubie w niej gotowac ryz, dodaje do niego troche wody (mniej
wiecej 2 czesci ryzu na 1 czesc wody) i gotuje w urzadzeniu przez okolo 30
minut - wychodzi swietny, taki naprawde na sypko. W normalnych warunkach,
czyli w garze w wodzie, nigdy mi sie taki nie udawal. Z kaszami jest
podobnie, moze niektóre trzeba dluzej gotowac (gryczana np.).
Mysle, ze Magdzie ta kasza sie nie udala, bo nie dodala wody.
Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2004-08-12 07:04:10

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podobnie, moze niektóre trzeba dluzej gotowac (gryczana np.).
> Mysle, ze Magdzie ta kasza sie nie udala, bo nie dodala wody.
Dokladnie o to mi chodzilo, ziemniaki, ryz tez gotuje tak jak Ty, natomiast
jarzyny na parze.
Ilona

1. Data: 2004-08-12 14:07:26

Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Dokladnie o to mi chodzilo, ziemniaki, ryz tez gotuje tak jak Ty,
natomiast
> jarzyny na parze.

A ja ziemniaki tez gotuje na parze. Przeciez maja w sobie dostatecznie duzo
wody w odróznieniu od suchych kasz i ryzu.
Ewa

1. Data: 2004-08-12 16:26:55

Od: magda <maggie_@_gazeta..pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mysle, ze Magdzie ta kasza sie nie udala, bo nie dodala wody.
dzięki za podpowiedź! Będę próbować z wodą.
Magda

1. Data: 2004-08-12 18:53:57

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Medea" <e...@p...fm> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
duzo
> wody w odróznieniu od suchych kasz i ryzu.

Musze wyprobowac, czy trwa to gotowanie dlugo?
Ilona

1. Data: 2004-08-12 19:15:32

Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Musze wyprobowac, czy trwa to gotowanie dlugo?

Ja gotuje okolo pól godziny, zalezy od rodzaju ziemniaków, zreszta jak sie
gotuje w wodzie to jest podobnie.
Ewa

mąka sojowa
lody z awokado i soku z limonki, pamieta ktos?
kabaczki
kofta
z netu przepisy :)