gotowanie na parze

1. Data: 2004-08-12 19:42:36

Temat: Re: gotowanie na parze
Od: "Studencik" <S...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak pojawily sie programy z Pascalem to zachcialo mi sie tego parowara
wlasnie marki Tefal ktory stal u niego na oknie. Objezdzilem wszystkie
markety i znalazlem w Tesco 2 modele. CLatronic w promocji za 120 zeta i
wlasnie ten Tefal za 450. Oba takie same 3 kondygnacje do tego skraplacz i
pojemnik na ryz.
Uzywam tego glownie dla siebie o gotuje na tym codziennie. Nie lubie niczego
co niezdrowe i smazone. Dania z parowara lacze z czyms z rusztu
elektrycznego ewentualnie z Zeptera.
Pytasz co mozna zrobic w tym urzadzeniu. Wszystko doslownie wszystko.
Marchew, ziemniaki, fasolke szparagowa, bob, schab, piersi z kurczaka, ryz,
owoce, brokuly, kalafior. Co ciekawe jak kiedys poczestowalem znajoma to od
razu kupila to samo urzadzenie. Ziemniaki wogole ogolnie mowiac warzywa z
tego urzadzenia sa slodkawe a wspomnianae ziemniaki gotowane tradycyjnie
smakuja jak fusy z kawy.

Polecam kazdemu bo to zdrowe a ci ktorzy sie nie znaja to gadaja glupoty i
mowia ze nie smaczne

1. Data: 2004-08-12 19:44:07

Od: "Studencik" <S...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasza i ryz musza byc wstepnie zamoczone w wodzie przez kilkanascie minut bo
wtedy zrobia sie w 30 minut a nie godzine.
Wlasnie sobie przypomnialem ze ja nawet jajka i kukurydze w tym robilem

1. Data: 2004-08-12 19:53:18

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Medea" <e...@p...fm> schrieb im Newsbeitrag

> Uzytkownik "I.P." <i...@g...de> napisal w wiadomosci
>
> Ja gotuje okolo pól godziny, zalezy od rodzaju ziemniaków, zreszta jak sie
> gotuje w wodzie to jest podobnie.
> Ewa

Dzieki
Ilona

1. Data: 2004-08-12 20:04:39

Od: kag <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Studencik wrote:

> [...]
> pojemnik na ryz.
> Uzywam tego glownie dla siebie o gotuje na tym codziennie.

ok, tylko ktorego, bo 120 - 450 to jednak dla mnie kolosana roznica.

a jak czasy przygotowywania potraw? bo w "niezaleznych" ksiazkach
kucharskich mowia o kilkakrotnie krotszym w stosunku do gotowania,
zas w szybkowarze, ktory raz mialem okazje uzyc, raczej 2x dluzej.

AM

1. Data: 2004-08-12 21:21:08

Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "kag" <k...@...pl> napisal w wiadomosci

> ok, tylko ktorego, bo 120 - 450 to jednak dla mnie kolosana roznica.

Ja mam Tefala i kosztowal cos okolo 200zl. Ale jest dwukondygnacyjny.
Szczerze mówiac, nie widzialam 4-kondygnacyjnych, ale uwazam ze podwójny w
zupelnosci wystarczy na domowe potrzeby.
Ewa

1. Data: 2004-08-12 21:55:29

Od: kag <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Medea wrote:

> Szczerze mówiac, nie widzialam 4-kondygnacyjnych, ale uwazam ze podwójny w
> zupelnosci wystarczy na domowe potrzeby.

no wlasnie, w czterokondygnacyjnych na parze robi sie ryba, ktorej
zapach pozniej przechodzi na marchewke, z marchewki na kasze, a z kaszy
na jablka na parze? ;-)

--
Andrzej GG: 5404692

1. Data: 2004-08-12 22:38:52

Od: "Studencik" <S...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kucharskich mowia o kilkakrotnie krotszym w stosunku do gotowania,
> zas w szybkowarze, ktory raz mialem okazje uzyc, raczej 2x dluzej.

Wybralem Clatronica za 120 zeta i niczym nie ustepuje Tefalowi (jakosc,
podzespoly, funkcje) a czas gotowania to max timer pokazuje 60 minut.
Zapytaj co chcesz to ci powiem ile gotuje na parze. Ogolnie to ja wale
warzywa zeby byly miekkie na 25 do 30 minut

1. Data: 2004-08-12 22:40:09

Od: "Studencik" <S...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kag" <k...@...pl> napisał w wiadomości

> no wlasnie, w czterokondygnacyjnych na parze robi sie ryba, ktorej
> zapach pozniej przechodzi na marchewke, z marchewki na kasze, a z kaszy
> na jablka na parze? ;-)

U Pascala jest ten najwiekszy Tefal. Czy zapachy przechodza mam wrazenie ze
bardziej w lodowce zapachy przechodza soba i na patelni

1. Data: 2004-08-14 11:49:32

Od: magda <maggie_@_gazeta..pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystko doslownie wszystko.
> Marchew, ziemniaki, fasolke szparagowa, bob, schab, piersi z kurczaka, ryz,
> owoce, brokuly, kalafior.
a jak z przyprawami np z soleniem
czy ziemniaczki gotowane potrzebują soli??

magda

1. Data: 2004-08-14 12:36:49

Od: "Studencik" <S...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zadnej soli zadnego pieprzu zadnej papryki w proszku. Nic sproboj sama jakie
to pyszne

mąka sojowa
lody z awokado i soku z limonki, pamieta ktos?
kabaczki
kofta
z netu przepisy :)