grill ogrodowy

1. Data: 2005-05-19 12:56:28

Temat: grill ogrodowy
Od: Piotrek <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Planuję zbudować grill ogrodowy z kamienia polnego lub/i cegły klinkierowej
i chciałbym prosić o poradę w tej kwestii oraz podesłanie zdjęć lub linków
z projektami takich grilli, najlepiej z podanymi dokładnie wymiarami:)
Z góry dziękuję,
Piotrek

2. Data: 2005-05-19 13:02:32

Temat: Re: grill ogrodowy
Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> linków
> z projektami takich grilli, najlepiej z podanymi dokładnie wymiarami:)

Byłeś w archiwum?
pozdr. Jerzy

3. Data: 2005-05-19 13:17:10

Od: womaczek <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 May 2005 15:02:32 +0200, JerzyN napisał(a):

> Użytkownik "Piotrek" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Byłeś w archiwum?
> pozdr. Jerzy

nie, nie byłem, ale w takim razie zaraz będę;)
dzięki i pozdrawiam,
Piotrek

4. Data: 2005-05-19 13:39:15

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "womaczek" <w...@w...pl>
> nie, nie byłem, ale w takim razie zaraz będę;)
> dzięki i pozdrawiam,

Dopiero co był taki wątek omawiany.
pozdr. Jerzy

Pierwsza piwonia drzewiasta
Avocado?
Brzoza karłowata
Jak to jest z to Accuba? - przemarza czy nie?
Roślina jak pokrzywa