grusza

1. Data: 2001-11-22 08:14:38

Temat: grusza
Od: "Kamas" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

jakie podkładki popularne w handlu najbardziej skarlają grusze? i do jakich
odmian najbardziej pasują?

--
Pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński

2. Data: 2001-11-22 08:31:50

Temat: Re: grusza
Od: "Kamas" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry! Przeczytałem ten mój post i doszedłem do wniosku, że wygląda jakbym
chciał kupić podkładki. Nie. Chcę kupić jedną dobrą gruszę na karłowej
podkładce.

--
Pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński

3. Data: 2001-11-27 19:41:51

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamas" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> Sorry! Przeczytałem ten mój post i doszedłem do wniosku, że wygląda jakbym
> chciał kupić podkładki. Nie. Chcę kupić jedną dobrą gruszę na karłowej
> podkładce.

Cos pamiętam, ze grusze skarlane są pigwą.
Ta ostatnia nie jest w pełni mrozoodporna, więc nie wiem czy stosuje się to
w kraju.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

4. Data: 2001-11-27 22:01:45

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cos pamiętam, ze grusze skarlane są pigwą.
> Ta ostatnia nie jest w pełni mrozoodporna, więc nie wiem czy stosuje się
> w kraju.
Krzysztofie, błagam, przynajmniej temu Panu odpowiedz tak jak trzeba.
W jakim kraju?
pozdr. Jerzy

5. Data: 2001-11-28 17:35:07

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> Krzysztofie, błagam, przynajmniej temu Panu odpowiedz tak jak trzeba.
> W jakim kraju?

Uważasz, że piszę o Ameryce albo o Związku Radzieckim? :-)
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Magia Ogrodow.
pisma ogrodnicze - Ogrody