grzyby suszone

1. Data: 2001-04-18 07:55:05

Temat: grzyby suszone
Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam po świetach!
Prosze o przepisy na potrawy z grzybów suszonych. Ale takie, które nie
wymagają używania piekarnika.
Dziekuję z góry bo wierzę, że napiszecie

pozdrawiam
Kachna

1. Data: 2001-04-18 11:46:33

Temat: Re: grzyby suszone
Od: "Joanna Wysocka" <m...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzyby moczysz w zimnej wodzie wieczorem. Następnego dnia płuczesz, gotujesz
z jedną cebulą w całości, pod koniec gotowania (ok. 1 godziny) mozna dac
vegete, warzywka... Grzyby odcedzasz na sitko. Czystą zupe zaciągasz słodką
smietaną z mąką. Do tego makaronik i jest pyszna zupka.
Odcedzone grzyby przekręcasz przez maszynke (najlepiej) lub drobniutko
kroisz. Cebulke surową kroisz drobno i przesmazasz na patelni razem z
grzybami, najllepiej na oliwie z oliwek. Wychodzi papka-farsz o cudownym
smaku, acha + sól i pieprz.
Smażysz niesłodkie naliesniki. Zawijasz z tym farszem i masz np. za kilka
dni do barszczu, np., bo (farsz moze postać).
Lub dusisz drobniutko pokrojoną kiszoną kapuste, dodajesz ten farsz,
mieszasz. I możesz to włozyć do nalesników lub do pierogów.
Ja robilam ostatnio z samymi grzybami, wyszło super. Potem te nadziane
nalesniki można jeszcze obtaczac w jajku i bułce tartej i wychodzą krokiety.
Smacznego.
Joanna :)

kasiek napisał(a) w wiadomości: <9bjh6g$9f1$1@zeus.man.szczecin.pl>...

1. Data: 2001-04-21 11:00:49

Temat: Odp: grzyby suszone
Od: "batory" <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Wysocka <m...@p...promail.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9bjuoj$ee2$...@z...man.szczecin.pl...
> [...]
> smietaną z mąką. Do tego makaronik i jest pyszna zupka.
> Odcedzone grzyby przekręcasz przez maszynke (najlepiej) lub drobniutko

Albo też wcale ich nie kroisz tylko w całości panierujesz w jajku i bułce i
smażysz na patelce - pycha. Pozdrawiam - Agnieszka

1. Data: 2001-06-10 13:12:41

Od: "keti" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> gotujesz
> słodką
> >
> Albo też wcale ich nie kroisz tylko w całości panierujesz w jajku i bułce
> smażysz na patelce - pycha. Pozdrawiam - Agnieszka

Grzyby można udusić z cebulka zalać słdką śmietanką, jeszcze chwilę po
dusić a następnie zjeść. Życzę smacznego

pozdrawiam
ala

boczniaki
mixer optymalny