guz, nowotwór mózgu

1. Data: 2004-08-12 11:52:24

Temat: guz, nowotwór mózgu
Od: o...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś ma dokladne dane z wlasnych obserwacji albo medyczne jaki wplyw na
zachowanie, psychikę , sposob myślenia ma guz, nowotwór mózgu.Jak szybko sie
rozwija , jak nasilają sie objawy - w jakim czasie i jak z takimi osobami
rozmawiac (to ze normalnie to wiem ale moze blizsze wskazowki)Bede bardzo
wdzieczna.Dzieki

2. Data: 2004-08-12 12:35:51

Temat: Re: guz, nowotwór mózgu
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Aug 2004 13:52:24 +0200, o...@o...pl wrote:

> [...]
> rozmawiac (to ze normalnie to wiem ale moze blizsze wskazowki)Bede bardzo

Nie można na to pytanie odpowiedzieć.

Wszystko zależy od rodzaju guza (a tych jest mnóstwo), jego lokalizacji,
a także samego pacjenta. Są guzy rosnące latami, nie dające żadnych
objawów, a są guzy, które po kilku tygodniach mogą spowodować śmierć.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

Co lepsze na prostate?
Zapalenie stawu skokowego
Szcepienie 5-cio latka - ból przedramienia
zolty kolor jezyka
czy można już leczyć adrenoleukodystrofię (ADL) ?