guzki sutków- prosba o szybką odpowiedz

1. Data: 2005-06-27 07:01:23

Temat: guzki sutków- prosba o szybką odpowiedz
Od: a...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam .
Mam pytanie .Oto wyniki mojego USG piersi:
"sutki o budowie gruczołowej.W sutku prawym na godzinie 11- tej
niecharakterystyczna hypoechjogeniczna zmina ogniskowa srednicy okolo 4 mm.
podobnego hcrakteru i wymiarów zmiana w sutku lewym na godzinie 12- tej.Innych
zmian ogniskowych nie uwidoczniono.Doły pachowe prawidłowe.Wskazana weryfikacja
hist- pat. opisanych zmian."
I teraz moje pytanie.Badanie przeprowadzane było w 24 dniu cyklu czyli okolo 6
dni przed okresem.Wiem ze wszelkie badqnia piersi ze wzgledu na zmiany w
trakcie cyklu zalecane jest przeprowadzać po miesiączce w 5- 10 dniu
cyklu.Czy w zwiazku z tym poczekac przed wykonaniem biopsji do owego 5- 10 dnia
cyklu i powtórzyć usg.Czy tez natychmiast wykoanać biopsję zeby miec 100
procentowa pewnosc ze to nic groznego.Guz ma okolo 4 mm wiec jest w razie czego
we wczesnym stadium ale od 4 do 5 mała droga.Czytałam tez ze takie symetryczne
guzki (o ile przesuniecie od 11 - tej do 12- tej sie kwalifikuje jako
symetryczne) sa najczesciej łagodnymi guzkami. Czy ktoś to mogły potwierdzić?
dzieki.Bede wdzieczna za bardzo szybką odpowiedz