odchudzanie

1. Data: 2005-06-27 07:42:26

Temat: odchudzanie
Od: " voker" <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaczalem sie odchudzac. Nie stosuje glodowek, ani cud-diet. Staram sie
odzywiac racjonalnie i nie chodze glodny.
Dwa miesiace temu:
-waga-115 kg
-woda-60 kg
-masa tluszczu 32 kg
Teraz:
-waga-110 kg
-woda-62 kg
-masa tluszczu 24 kg
Czy nie chudne zbyt szybko i czy wzrost nawodnienia jest normalny? Prosze o
odpowiedzi.

2. Data: 2005-06-27 19:46:27

Temat: Re: odchudzanie
Od: psb <p...@u...to> szukaj wiadomości tego autora

voker napisał(a):
2 miesiace temu:
> -waga-115 kg
> -woda-60 kg
> -masa tluszczu 32 kg
> Teraz:
> -waga-110 kg
> -woda-62 kg
> -masa tluszczu 24 kg
> Czy nie chudne zbyt szybko i czy wzrost nawodnienia jest normalny? Prosze o
> odpowiedzi.

Moim zdaniem tempo jest w porządku. Dobrze zrobiłby Ci rowerek
stacjonarny np 1h dziennie.
Wahaniem poziomu wody się nie sugeruj, poza tym skąd masz tak dokładne
dane na temat ilości tłuszczu i wody??

ps

3. Data: 2005-06-28 09:54:53

Od: " " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

psb <p...@u...to> napisał(a):

> [...]
> stacjonarny np 1h dziennie.
> Wahaniem poziomu wody się nie sugeruj, poza tym skąd masz tak dokładne

stacjonarny latem??? nie, ale dzieki. :-)
waga elektroniczna http://tanita.sportprofil.pl/index.php?ac=301&id=300

4. Data: 2005-06-28 14:16:14

Od: psb <p...@u...to> szukaj wiadomości tego autora

v...@W...gazeta.pl napisał(a):

> stacjonarny latem??? nie, ale dzieki. :-)

Ma te zaletę, że łatwo możesz utrzymać tętno 120 sprzyjające spalaniu
tłuszczu, nie musisz się rozglądać na boki i zajmuje tylko 60 min, a jak
mieszkasz w mieście to jeszcze trza doliczyć ze 20 min na dojazd do
parku, lasu etc. Poza tym jak pada to się kiepsko jeździ. Ja osobiście
jeżdżę na takim i na takim.

digi

guzki sutków- prosba o szybką odpowiedz
Torbiel boczna szyi