hcv 3 ponownie!

1. Data: 2004-01-20 12:58:43

Temat: hcv 3 ponownie!
Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, poszukuję namiarów na dobrego (najlepszego) hepatologa, ew. kliniki,
gdzie specjalizują się leczeniem jak w temacie.

Pozdrawiam, Ania

2. Data: 2004-01-20 13:38:11

Temat: Re: hcv 3 ponownie!
Od: "Izabela" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam, poszukuję namiarów na dobrego (najlepszego) hepatologa, ew.
kliniki,
> gdzie specjalizują się leczeniem jak w temacie.

Gdzie na Hawajach?Pewnie dlatego nie masz odpowiedzi:) I co oznacza to 3?Bo
nie mogę z niczym skojarzyć?

3. Data: 2004-01-20 14:15:35

Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

no skoro nie wiesz co oznacza hcv 3 to b. mi przykro.
ps. tak, na Hawajach. To przecież oczywiste
Użytkownik "Izabela" <i...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kliniki,
>
> Gdzie na Hawajach?Pewnie dlatego nie masz odpowiedzi:) I co oznacza to

promile na miligramy
kregosłup ból rtg ??????
badanie moczu
wrzody zołądka
ponownie - jak "laboratoryjnie" stwierdzic, czy ktos pali papierosy? - POMOCY ludziska...