kregosłup ból rtg ??????

1. Data: 2004-01-20 11:40:11

Temat: kregosłup ból rtg ??????
Od: "adek07" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
bolała mnie dolna czesc kregosłupa i ból był przez całą prawą noge aż do
dużego palca u nogi pierwsze trzy dni nie moglem wstawac z lózka taki był to
potworny ból przez 10 dni brałem zastrzyki bardzo bolące w tylek i mi troche
przeszło juz moge chodzic ale jeszcze mam ból ato raz w stopie a to raz w
udzie innym razem w pośladku prawdopodobnie jesto jakis ucisk kregosłupa na
jakis nerw zrobiłem prześwietlenie lędzwiowej czesci kregosłupa i w opisie
jest tak opisane

POJEDYŃCZE GÓZKI SCHMORLA NA KRAWEDZIACH TRZONÓW OD L1 DO L4
NIEWIELKA SKLEROTYZACJA NA KRAWEDZIACH WYROSTKOW STAWOWYCH OD L3 DO L% ( TO
PEWNO CHODZI O L5 ) POZA TYM KREGOSŁUP LĘDZWIOWY PRAWIDŁOWY
bardzo boje sie tych gozków schmorla i tej sklerotyzacj na krawędziach
stawowych
może ktos mi powie czy to co mi wykrył rtg to cos groznego i jakie mogą byc
z tego problemy w póżnijszym czasie i jak z tym walczyc
p.s. mam 31 lat i jestem kierowcą prowadze auto 12 h dziennie i mam nadwage
jak ktos ma jakies informacje na ten temat to bardzo prosze i bede wdzieczny
pozdrawiam
ADEK 07

2. Data: 2004-01-20 18:08:13

Temat: Re: kregosłup ból rtg ??????
Od: "Robert" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Jestem fizjoterapeutom i na codzień zajmuję się takimi pacjentami jak ty.
Twoje dolegliwości są typowe dla kierowców. Da się to w większości przypadków
wyleczyć . Tylko musisz się udać do dobrego fizjoterapeuty. Pozdrawiam

3. Data: 2004-01-21 22:27:25

Od: "FIXRAMBO" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wejdź na stronę www.kregoslup.polbox.pl w dalej link przepuklina krązkowa
chyba tam znajdziesz coś dla siebie.
fixrambo

badanie moczu
wrzody zołądka
ponownie - jak "laboratoryjnie" stwierdzic, czy ktos pali papierosy? - POMOCY ludziska...
rekonstrukcja wiazadla kolanowego - gdzie?
potrzebny laryngolog z rzeszowa