hemoroidy

1. Data: 2008-08-31 18:04:39

Temat: hemoroidy
Od: "zaniepokojony" <z...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taki mały problem,

otóż w czasie załatwiania fizjologicznych potrzeb poczułem ból. Dotykiem
wyczułem bolesne, "miękkie" zgrubienie u ujścia odbytu. Kiedyś raz lub dwa
razy już coś takiego wyczułem, ale znikało bardzo szybko i nie przejmowałem
się. Mam prawie 30 lat i teraz zaczynam się trochę obawiać.

Proszę o jakieś opinie i do jakiego lekarza się udać?

2. Data: 2008-08-31 18:36:52

Temat: Re: hemoroidy
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zaniepokojony" <z...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przejmowałem się. Mam prawie 30 lat i teraz zaczynam się trochę obawiać.
>
> Proszę o jakieś opinie i do jakiego lekarza się udać?

jesli panstwowo to do internisty. jesli prywatnie - proktolog.

3. Data: 2008-09-06 10:50:59

Temat: Re: hemoroidy to nie nowotwory !!!!!!
Od: "Jacek Tusuński" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zaniepokojony <z...@r...pl> napisał(a):

> [...]
> się. Mam prawie 30 lat i teraz zaczynam się trochę obawiać.
>
> Proszę o jakieś opinie i do jakiego lekarza się udać?

Witam
1- hemoroidy to nie nowotwór powtarzam to po raz który na moich wypowiedziach
poczytaj w internecie ,są to żylaki odbytu kazdy ma to jeśli jednak
powstanie jakiś stan zapalny lub inna możliwość na przykład biegunka
odparzenia itd wtedy się powiększają
2- może boleć ,swędzić ,krwawić to sąnormalne objawy
3- może ich być kilka
4- nigdy hemoroidy nie powodują nowotworu
5- dobrze ze się przejmujesz gdyż w stanie ostrym jest to bardzo upierdliwe i
bolesne
5- idz do lekarza i przeprowadz leczenie dokładnie i do końca
6- Wiedz że choroba może się czesto nawracać
7- ja też miałem coś na począntku coś takiego spanikowany wpadłem i
odwiedziłem kilku lekarzy z twierdzeniem że mam raka ,dopiero mi doktorka
wytłumaczyąła co to jest
8- wszystkie nasiadówki wywary itd nie rób tego te czasy już mineły

4. Data: 2008-09-06 11:05:36

Od: "Stradivarius" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1- hemoroidy to nie nowotwór powtarzam to po raz który na moich
> wypowiedziach

> 4- nigdy hemoroidy nie powodują nowotworu

Nie powodują, ale np. nowotowory jelita grubego dają bardzo podobne objawy,
dlatego właśnie trzeba iść do lekarza by to wykluczył bądź poszerzył
diagnostykę.
Więc dobrze, że ludzie się obawiają tego objawu...
Gdyby był bagatelizowany i każdy by samemu sobie diagnozował hemoroidy,
byłoby wiele przypadków nie wykrytych w porę raków jelita grubego.

Pozdrawiam,

R.

5. Data: 2008-09-06 11:11:28

Od: biggero <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znam taką osobę, której pomogła witamina C w dużej dawce (2000 mg),
brana codziennie. Sposób wynaleziony podczas leczenia przeziębienia -
po prostu te oznaki zapalenia tam, czyli swędzenie itd. zanikły,
witamina C widocznie spowodowała, że się zagoiło. Nie wiem, czy
pomogło by Tobie, bo to przypadek jednej osoby. Mogą być przecież
różne fazy tego schorzenia, na jedne zadziała, na inne nie. Jeszcze
dodam, że jeśli brać witaminę C, to taką o przedłużonym uwalnianiu z
tabletki.

Zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia
Rectogesic
Czy pieprzyki mogą znikać??
Poszukuję lekarza nefrologa dla dziecka - moczenie w czasie śmiechu
szczawiany w herbacie