Rectogesic

1. Data: 2008-08-31 10:32:10

Temat: Rectogesic
Od: "bruno.schulz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy uzywal ktos tej masci? Jest bardzo droga i chcialem sie dowiedziec
czy ktos ja stosowal i czy jest skuteczna, czy ma jakies skutki
uboczne, czy dziala tylko czasowo czy "leczy" na zawsze?

Pozdrawiam!

2. Data: 2008-10-03 15:58:22

Temat: Re: Rectogesic
Od: m...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

heja
uzywalam tej masci raz - i nigdy wicej!
skutki uboczne - bol glowy - bardzo mocny
nawet na ulotce pisze ze w testowanej grupie 10 osob bol glowy
dokuczal wiecej niz 1 osobie!
zaplacilam za masc 95 euro i uzylam jej raz!
ale jezeli masc pomoze - to mozna uniknac zabiegu chirurgicznego -
wiec moze warte wyprobowania
- jezeli chcesz moge Ci wyslac za pol ceny ;-) haha - oczywiscie
zartuje

3. Data: 2008-10-29 19:13:27

Od: Ola <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba mogę nazwac sie szczęsciarą ponieważ u mnie ta maść nie
powodowała żadnych skutków ubocznych.Nie żałuję,że wydałam na nią 210
zł bo wyleczyła mnie ze szczeliny.Jedyny lek jaki potrafił mnie
wyleczyć.Więc ja polecam jak najbardziej.

4. Data: 2008-11-02 23:48:41

Od: biggero <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja się nim nie leczę, ale zaciekawiło mnie, że ten lek tak drogi...
Patrzę tu:

http://www.nil.org.pl/xml/oil/oil68/gazeta/numery/n2
007/n200707/n20070730

a to zwyczajna nitrogliceryna...
Czyli trzeba stosować się do wszelkich wskazań i przeciwwskazań, jakie
odnoszą się do nitrogliceryny:

www.chsin.viamedica.pl/darmowy_pdf.phtml?indeks=11&i
ndeks_art=97

Ponadto tu:

http://www.egis.nazwa.pl/dla-pacjentow/leki/kardiolo
gia/nitromint-gryceroli-trinitras/informacja-o-leku-
dla-pacjenta.html

piszą:

Najczęściej występujące działania niepożądane to: bóle głowy i
obniżenie ciśnienia tętniczego. Działania te występują na początku
leczenia i są zależne od dawki leku.

Czyli najpierw zaczynać by trzeba było od małej dawki i przyzwyczajać
organizm...
Ale akurat na tym to ja się nie znam i taka rada powstała po 2-
minutowym guglowaniu jest pewnie mało co warta, spytajcie o to swojego
lekarza.

Czy pieprzyki mogą znikać??
Poszukuję lekarza nefrologa dla dziecka - moczenie w czasie śmiechu
szczawiany w herbacie
łokieć tenisisty-leczenie
jak zbadac blednik?