jak zbadac blednik?

1. Data: 2008-08-30 06:41:10

Temat: jak zbadac blednik?
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wrocily mi objawy, takie jak kiedys - zawroty glowy, szczegolnie, jak
zmieniam pozycje ciala. uprzednio zrobiono mi badanie eng i wyszlo, ze w 1
uchu jest chory blednik. dostalam leki, problem ustapil. minelo pare lat i
problem wrocil. czy da sie jakos inaczej zbadac blednik, niz eng? bardzo
dlugo czekalam na to badanie i bylo bardzo nieprzyjemne.

oprocz wykluczenia choroby blednika i anemii co moze byc jeszcze przyczyna
taqkich zawrotow glowy?

2. Data: 2008-08-30 18:43:20

Temat: Re: jak zbadac blednik?
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dlugo czekalam na to badanie i bylo bardzo nieprzyjemne.
>
> oprocz wykluczenia choroby blednika i anemii co moze byc jeszcze przyczyna
To od tego błędnika nie ma łśężć...?

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo

ledwo żyję, co mi jest?
Nale
Re: nerki raz jeszcze
poziom zelaza u 21 latka - badania