łokieć tenisisty-leczenie

1. Data: 2008-08-30 14:31:47

Temat: łokieć tenisisty-leczenie
Od: o...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Łokciem zaczął mnie boleć przeszło rok temu ale nie był to zbyt
uciążliwy ból aby iść z tym do lekarza. Niestety ból nasilał się więc
wybrałam się do ortopedy przyjmującego w miejscowym szpitalu. Tam dano
mi tzw. blokadę. To jednak wcale mi nie pomogło. Zdecydowałam się na
wizytę prywatna u innego lekarza. Przepisano mi odpowiednie leki i
znów zastosowano blokadę. Po blokadzie dostałam wysokiej gorączki i
zapalenia jamy ustnej. Po kilku wizytach lekarz postawił sprawę jasno.
Zaoferował mi operację lub zabieg laserowy. Zaczęłam szukać wiadomości
o łokciu tenisisty w internecie. Dowiedziałam się o leczeniu metodą
ESWT. Zdecydowałam się na ten zabieg. ESWT miałam w miniony
poniedziałek, jednak ból nie ustąpił. Czekam na następny 1 września.
Lekarze, którzy wykonywali mi zabieg powiedzieli, iż jeżeli ból nie
minie po dwóch zabiegach nie ma po co robić 3 ESWT. Nie wiem co mam
dalej robić. Boję sie, że po 2 zabiegu łokieć nie przestanie mnie
boleć. Teraz mam nawet wątpliwości czy to napewno łokieć tenisisty bo
bolą mnie już także mięśnia. Boję się operacji bo to przecież prawa
ręka. Co mam dalej robić????

2. Data: 2008-08-30 19:52:27

Temat: Re: łokieć tenisisty-leczenie
Od: "michhallski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <o...@g...com> napisał w wiadomości
y.googlegroups.com...
[...]

pogooglać od czego to się robi i zajać się usuwaniem przyczyny a nie skótku.
Skutkiem jest ból na który dano ci blokady i zabieg, poszukaj przyczyny.

3. Data: 2008-09-03 19:45:48

Od: karolgt <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

o...@g...com pisze:
> Łokciem zaczął mnie boleć przeszło rok temu ale nie był to zbyt
> uciążliwy ból aby iść z tym do lekarza. Niestety ból nasilał się więc
> wybrałam się do ortopedy przyjmującego w miejscowym szpitalu.

masz może siedzący tryb pracy?

proponuje dobrego fizjoterapeute i prywatna wizyte, u mnie pomogło,
po 4 miesiącach bezsensownego leczenia ręki przez chirurga, drugiego
chirurga, chirurga reki i fizjoterapeute w przychodni, poszedlem
prywatnie gdzie po 2 minutach znalezniona została w koncu przyczyna bólu
a nie próba likwidowania skutku. teraz, po miesiacu leczenia (zabiegi
wykonywałem juz sam w domu) mogłem wrocic na siłownie i juz prawie
normlanie ćwiczyć.

napisz dokładnie gdzie Cie boli ręka i przy jakich ruchach.

jeśli będzie tak jak u mnie - to zrób RTG odcinka szyjnego,
ładnie wyjdzie że jest ucisk kręgu na nerw co wlasnie powoduje ból.
Potem kilka cwiczen na szyje i po 2 dniach juz prawie bólu nie ma.

ale wcześniej napisz w ktorym miejscu i przy jakich ruchach ręki pojawia
sie ból.

pozdr.

jak zbadac blednik?
ledwo żyję, co mi jest?