Re: nerki raz jeszcze

1. Data: 2008-08-29 14:48:12

Temat: Re: nerki raz jeszcze
Od: "BB" <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Swoją drogą jaki cel jest takiego pytania?

Gdy przez 3-4 godziny nic nie pije, bola mnie nerki. Gdy sie czegokolwiek
napije to juz po pol godzinie bol mija.

2. Data: 2008-08-29 15:13:35

Od: "Stradivarius" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na jakiej podstawie uważasz, że bolą Ciebie właśnie nerki?
Jaki to jest ból?
Kolkowy/stały? Ciągły/narastający? Promieniuje gdzies?
Jak często pijesz w ciągu dnia?
Czy choroby nerek zostały u Ciebie/rodziny zdiagnozowane?
Poziom cukru we krwi może miec tez wazne znaczenie.
Podobnie jak badania obrazowe...

To niekoniecznie musi by problem związany z nerkami...
Ale oczywiscie może byc. Za mało informacji, jest dużo ważniejszych pytań,
które by nasuneły wstepną diagnoze niż czas dotarcia wody do nerki...

Pozdrawiam,

S.

3. Data: 2008-08-29 16:34:32

Od: "kacha" <a@s> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BB" <b...@y...com> napisał w wiadomości

> Gdy przez 3-4 godziny nic nie pije, bola mnie nerki. Gdy sie czegokolwiek
> napije to juz po pol godzinie bol mija.

nie wiem, czy to to samo, ale ja mialam podobnie - gdy malo w ciagu dnia
pilam, bolalo mnie po obu stronach brzucha. USG nic nie wykazalo, wszystko
ok, a pani doktor stwierdzila, ze to najpewniej od piasku w nerkach
powstajacego czasem wlasnie gdy sie za malo pije (tylko badanie moczu moze
to powierdzic). W koncu przeszlo.

Pozdrawiam, K.

4. Data: 2008-08-30 18:49:55

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ok, a pani doktor stwierdzila, ze to najpewniej od piasku w nerkach
> powstajacego czasem wlasnie gdy sie za malo pije (tylko badanie moczu moze
A polskie ęążłśćń..... gdzie, Barany ?

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo

5. Data: 2008-08-30 20:17:58

Od: "Stradivarius" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A polskie ęążłśćń..... gdzie, Barany ?

Jak to się ma do Twojego opisu?

> (tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)>

Brak polskich znaków to nie są błędy stricte ortograficzne, tylko albo
niedbalstwo z pośpiechu albo brak polskich znaków na klawiaturze.
Ale nie błędy ortograficzne!
Lepsze to niż tandetne skróty i neologizmy, których jest pełno na forach...

6. Data: 2008-08-30 20:23:18

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to się ma do Twojego opisu?

> Brak polskich znaków to nie są błędy stricte ortograficzne,
Są to rażące błędy ortograficzne, w podstawowej szkole,
ktoś/nauczyciel by powiedział/napisał KARDYNALNE.

7. Data: 2008-08-30 20:49:20

Od: "Stradivarius" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Są to rażące błędy ortograficzne, w podstawowej szkole,
> ktoś/nauczyciel by powiedział/napisał KARDYNALNE.

Błędy ortograficzne wynikają z niewiedzy, brak polskich znaków - nie.

8. Data: 2008-08-30 21:07:42

Od: "kacha" <a@s> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

> A polskie ęążłśćń..... gdzie, Barany ?

dziecko idz sie pobawic klockami a nie zasmiecasz grupe dyskusyjna

9. Data: 2008-08-31 13:40:41

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Błędy ortograficzne wynikają z niewiedzy,
Nie koniecznie.

>brak polskich znaków - nie.
Tak wynika z niewiedzy, z nieumiejętności posługiwania się klawiaturą,
z braku wiedzy o konfiguracji systemu.

10. Data: 2008-08-31 13:41:44

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziecko idz sie pobawic klockami a nie zasmiecasz grupe dyskusyjna

A co to znaczy "idz"?
I co to znaczy "zasmiecasz"?

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo
nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.reforma.ortografi.w.interia.pl

poziom zelaza u 21 latka - badania
nerki raz jeszcze
poduszka ortopedyczna
Naczynioruchowy niezyt nosa