Re: nerki raz jeszcze

21. Data: 2008-09-04 20:24:20

Temat: Re: nerki raz jeszcze
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czasem pisanie bez polskich znakow to lubiany nawyk komputerowych
> geekow. Niektorzy lubia tak pisac i nic im nie zrobisz, zajmij sie
> lepiej sob____ą____ Cala praca aby odrozniac co jest dobre a co zle
> powinna raczej byc zuzytkowana na wlasne potrzeby (by samemu
> czynic dobrze) inni są inni i dla nich twoje dobrze moze byc zle
> a twoje zle morze być dobrze.
Wymsknęło ci się_________ą_________.
Jesteś złośliwy, demonstrujesz ostentacyjnie brak szacunku dla czytelnika.
Ja nie cztam tekstu bez ęćśż...
Są lepsze obok.

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

22. Data: 2008-09-04 21:40:01

Od: "Stradivarius" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślałem, że óę..to polskie znaki.

Przecież napisałem okoliczności, kiedy nie używam poskich znaków... Nie
czytasz ze zrozumieniem.

23. Data: 2008-09-05 22:41:05

Od: Heming <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> A polskie ęążłśćń..... gdzie, Barany ?

Poczytaj kobieto netetykiete zanim sie wezmiesz za udzielanie w usenecie
i ganienie innych. Dowiesz sie m.in. dlaczego w usenetowych postach brak
polskich znakow diaktrycznych.

24. Data: 2008-09-06 18:40:54

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poczytaj kobieto netetykiete zanim sie wezmiesz za udzielanie w usenecie i
> ganienie innych. Dowiesz sie m.in. dlaczego w usenetowych postach brak
> polskich znakow diaktrycznych.

Jesteś i zielony ,i zarozumiały, i niedouczony,
i nie masz pojęcia o etykiecie.
Jakbyś nie był taki ,
to byś potrafił używać polskiego liternictwa, i używałbyś go.

25. Data: 2008-09-07 01:38:51

Od: Iwona/WhiteD/Klich <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:
> Jesteś i zielony ,i zarozumiały, i niedouczony,
> i nie masz pojęcia o etykiecie.
> Jakbyś nie był taki ,
> to byś potrafił używać polskiego liternictwa, i używałbyś go.

No taki Liternik to musi sporo zarabiać, więc to w sumie dobra rada.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Liternik
http://pl.wikipedia.org/wiki/Liternictwo

Zanim zaczniesz komuś wytykać braki wiedzy Kwiatuszku, doucz się. Może
na początek skończ wreszcie gimnazjum...

Poza tym my nie mamy monopolu na literki, odwiedzasz też grupy
użytkowane przez wszelakich Słowian, Indian Navajo, Apaczów Zachodnich,
Wietmamczyków, Hiszpanów, Islandczyków i Maltańczyków? To może zacznij,
kto wie czy oni pisząc w internecie też nie zapominają o literkach.

Nie wytrzymałam, musiałam to napisać. A tak poza tym Stokrotka wisisz mi
czyszczenie monitora.

--
WhiteD
<http://www.buffypedia.prv.pl> <http://netfun.blog.pl>

26. Data: 2008-09-07 08:41:13

Od: biggero <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kto wie czy oni pisząc w internecie też nie zapominają o literkach.
Skoro już się czepiamy, to ja też mam uwagę: Internet pisze się z
wielkiej litery.
Przyczepiłem się i rzeczywiście - ulżyło mi.

poziom zelaza u 21 latka - badania
nerki raz jeszcze
poduszka ortopedyczna
Naczynioruchowy niezyt nosa