Nale

1. Data: 2008-08-29 16:08:18

Temat: Nale
Od: "MZ" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam do Was nietypowe pytanie.
Prosze potraktujcie je na powaznie, gdyz zalozylem sie z kolega i chcialbym
wiedziec jaka jest odpowiedz na to ponizsze pytanie

Czy z mleka matki mozna zrobic nalesniki?

Z gory dzieki za odpowiedzi
M.

2. Data: 2008-08-29 16:56:58

Temat: Re: Nale
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

MZ pisze:
> [...]
> chcialbym wiedziec jaka jest odpowiedz na to ponizsze pytanie
>
> Czy z mleka matki mozna zrobic nalesniki?

A co za różnica, od jakiego ssaka pochodzi mleko? Niektórzy robią też
naleśniki na wodzie albo na piwie.

3. Data: 2008-08-29 20:49:13

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

MZ wrote:

> [...]
> chcialbym wiedziec jaka jest odpowiedz na to ponizsze pytanie
>
> Czy z mleka matki mozna zrobic nalesniki?

swego czasu często robiłem w ogóle bez mleka

4. Data: 2008-08-30 12:27:29

Od: ABC <A...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MZ napisał(a):
> [...]
> chcialbym wiedziec jaka jest odpowiedz na to ponizsze pytanie
>
> Czy z mleka matki mozna zrobic nalesniki?

Można, sam robiłem.... smaczne

Re: nerki raz jeszcze
poziom zelaza u 21 latka - badania
nerki raz jeszcze