herbata zielona aromatyzowana

1. Data: 2001-04-14 12:38:52

Temat: herbata zielona aromatyzowana
Od: "<iwr>" <i...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

zdaje mi się, że jakiś cas temu czytałam o tym, że ktos poszukuje
takich herbat - więc donoszę:
widziałam dzisiaj (miętową, malinową, cytrynową i inne) w Auchan-
Piaseczno

pozdrawiam
iwona

1. Data: 2001-04-14 21:20:51

Temat: Re: herbata zielona aromatyzowana
Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> widziałam dzisiaj (miętową, malinową, cytrynową i inne) w Auchan-
> Piaseczno

zielona mietowa? jakiej firmy? moze dilmah? wszedzie szukam tej herbaty i
nie moge znalezc...

1. Data: 2001-04-17 07:47:35

Od: "==wojmat==" <w...@v...pl.spaMdauballet.invalid> szukaj wiadomości tego autora

rena <r...@a...net.pl> w wiadomości news:3ad8be6c$1@news.vogel.pl
napisał(a):
> zielona mietowa? jakiej firmy? moze dilmah? wszedzie szukam tej herbaty i
> nie moge znalezc...

kropka, kup sobię senchę dobrą i dodaj szczypte mięty. natural way.

wojmat

1. Data: 2001-04-23 09:33:54

Od: "Lisa" <s...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

"==wojmat==" <w...@v...pl.spaMdauballet.invalid> wrote in message

> rena <r...@a...net.pl> w wiadomości news:3ad8be6c$1@news.vogel.pl
>
> kropka, kup sobię senchę dobrą i dodaj szczypte mięty. natural way.
>
> wojmat

witam

Pilam ostatnio herbate zielona ale o smaku cytrynowym, z tego co wiem mozna
dostac jeszcze wiele innych smakow pod postacia zielonej herbaty. Problem
polega na tym, ze pilam ja w Niemczech i tam tez ja zakupilam. Wiec jesli
ktos bedzie w tym kraju radze wstapic do Aldi, tam tez jest dostepna, albo
do Real-a.

milych doznan w delektowaniu sie herbata :-)

pozdrawaim Lisa

1. Data: 2001-04-23 11:45:41

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "{Wilma}" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Uzytkownik "Lisa" <s...@g...net> napisal w wiadomosci

> mozna
Problem

> Zielona herbate o smaku cytrynowym mozna dostac rowniez w Polsce.
> Rzeczywiscie jest bardzo smaczna. Za mietowa nie rozgladalam sie, ale
> poszukam (tak z czystej ciekawosci).
> Pozdr. Wilma

W slepach z kawa i herbata jest takie mnostwo roznych smakow, ze
dllluuuuggooo mozna je wszystkie probowac.
Czesto w tych sklepach na miejscu mozna wypic wybrany smak i nie trzeba
kupowac na slepo, tylko to, co smakuje.
Ich plusem jest to, ze nie sa sztucznie aromatyzowane, tylko maja dodatek
roznych suszow.
Mam duza kolekcje takich herbat, ostatnio dolaczyla do niej kaktusowa -
bardzo ciekawy smak.

pozdrawiam
Basia>

1. Data: 2001-04-23 11:45:44

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-04-23 12:29:33

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "==wojmat==" <w...@v...pl.spaMdauballet.invalid> napisał w
wiadomości news:9c17dr$o4v$1@news.tpi.pl...

> może sencha kaktusowa?! mniam!!!! zapijamy się nią ostatnio. nawet Natalii
> smakuje (1 rok i 8 miesięcy) oczywiscie w małych ilościach...
>
> wojmat

tego dokladnie nie wiem, moja Mama przysyla mi rozne smaki zielonych herbat,
na opakowaniu pisalo tylko, ze kaktusowa.
Moje dzieci tez lubia zielone herbaty, ale cora najbardziej jablkowa i
truskawkowa.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-04-23 12:31:48

Od: "==wojmat==" <w...@v...pl.spaMdauballet.invalid> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-04-23 14:22:27

Od: "Katarzyna Mikołajczyk" <K...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> zielona mietowa? jakiej firmy? moze dilmah? wszedzie szukam tej herbaty i
> nie moge znalezc...

W Krakowie - w sklepach ABC jest zielona miętowa firmy Biofix z Tuszyna.
Może podesłać?
Kasia

aloes w syropie
najbardziej kaloryczne ciacho / mazurek... - ranking!
Zyczenia
Pomocy!!!
Mazurek MOCZONY - poszukuje przepisu !!!!