Pomocy!!!

1. Data: 2001-04-13 17:40:55

Temat: Pomocy!!!
Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

Och mam nadzieje,ze ktos mi odpisze na post pt."czas pieczenia dwoch rzeczy
naraz"!!! mam tez nastepne pytanie:Kupilam miesko pod nazwa "schab maly" czy to
jest to samo co karkowka?
Dotka malujaca jajka

1. Data: 2001-04-13 20:40:34

Temat: Re: Pomocy!!!
Od: "MaF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilibell555" <l...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
rzeczy
> naraz"!!! mam tez nastepne pytanie:Kupilam miesko pod nazwa "schab maly"
Juz masz odpowiedzi na czas pieczenia dwoch rzeczy
naraz
Co to jest schab maly? Przypuszczam, ze jest to maly kawalek schabu.
Moglbym tak nazwac poledwice wieprzowa, jest to czesc schabu srednicy ok. 5
cm.
Poza tym schab od karkowki mozna odroznic po przerostach w przekroju.
MarekF

1. Data: 2001-04-14 09:37:59

Od: "Monika Gadomska" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

"Lilibell555" <l...@a...com> wrote in message
> [...]
rzeczy
> naraz"!!! mam tez nastepne pytanie:Kupilam miesko pod nazwa "schab maly"

Nie wiem gdzie kupowałaś, ale np. w Hicie piszą właśnie schab mały albo
duży, szynka mała albo duża - tak jakby nie było widać że to jest mały/duży
kawałek mięsa:)
Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2001-04-16 20:27:10

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za odpowiedzi.Ja myslalam ze "schab maly" to jest nazwa tego fragmentu
swinki a nie,ze chodzi o wielkosc kawalka.
W koncu nie zrobilam tego na swieta
(u nas poniedzialek to juz zwyczajny dzien)ale dzis wsadzilam rano ten schab
maly do "crockpot"(albo slow cooker) nie wiem jak dranstwo po polsku sie
nazywa.
Teraz sie ladnie tam dusi i mam nadzieje,ze bedzie dobry.

Mazurek MOCZONY - poszukuje przepisu !!!!
Pomocy!!! Jestem w trakcie robienia ciasta do mazurka!!
czas pieczenia dwoch rzeczy naraz
wolowina
Wszystkiego NAJ i Smacznych, zdrowych i wesolych Swiat...