hortensja

1. Data: 2000-05-18 07:57:16

Temat: hortensja
Od: "Tomasz Borkowski" <t...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam w swoim ogrodzie hortensję.Znajomi proszą mnie o jej "kawałki".
Jak się ją rozsadza?
TB

2. Data: 2000-05-18 19:04:25

Temat: Re: hortensja
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Widocznie pieknie kwitnie. Moja hortensja ogrodowa nigdy nie zakwitla,
zawsze przemarzla, teraz uprawiam te, ktore kwitna na tegorocznych pedach,
tez sa piekne.
Po kwitnieniu zetnij pedy wierzcholkowe dlugosci ok. 10-15 cm z dwiema lub
trzema parami lisci, dolna pare lisci usun, jezeli masz to zanurz koniec w
ukorzeniaczu, posadz w doniczce w mieszance piasku z torfem . Powinna sie
ukorzenic, powodzenia.
Wiesia Karpowicz

3. Data: 2000-05-21 21:47:50

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widocznie pieknie kwitnie. Moja hortensja ogrodowa nigdy nie zakwitla,
> zawsze przemarzla, teraz uprawiam te, ktore kwitna na tegorocznych pedach,
> tez sa piekne.
to jedziemy na tym samym wózku;
pozdr Jerzy

kiwi
drzewko szczescia
rododendrony - nie jest dobrze moze ktos pomoze
Re: Oczko wodne - skądfolię ?
Oczko wodne - skąd folię ?