http://www.clematis.com.pl - gdzie w Warszawie

11. Data: 2005-03-08 23:08:17

Temat: Re: http://www.clematis.com.pl - gdzie w Warszawie
Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Mar 2005 23:40:32 +0100, r...@t...net.pl (Bogusław
Radzimierski) wrote:

> To badziewie rośnie w PKWŁ..
> :-) Bogusław

No kocham takie porady :-) Do Łodzi mi nie po drodzę, chciałbym to
gdzieś w Warszawie nabyć droga kupna i użyć do tymczasowego
upiekszenia... echh...
--
Guru bliski zatrudnienia firmy ogrodowej, bo z grupy to same rady typu
j.w.

12. Data: 2005-03-09 06:24:47

Od: "Jack" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> upiekszenia... echh...
> --
> Guru bliski zatrudnienia firmy ogrodowej, bo z grupy to same rady typu

Rośliny z Clematisa są na pewno do kupienia i to w dużym wyborze u Melona na
Puławskiej 444.
Ale z niektórymi roślinami w Clematisie bywają problemy - zdarzyło mi się że
szkółka wyprzedała wszystkie rosliny danego gatunku na początku sezonu i
musiałem czekać do lipcowego okresu ekspedycji albo szukać gdzie indziej.

Pozdrawiam
Jack

13. Data: 2005-03-09 06:34:09

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja sie podepne pod temat i zapytam czy powojniki wielkokwiatowe mozna
uprawiac jako okrywowe?
Magda

14. Data: 2005-03-09 08:41:39

Od: "esony" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wlaśnie, gdzie w Warszawie kupować produkty z tej szkołki? Bo sezon
> się zbliża.
> --
> Guru
> www.sepy.pl

witaj..;-)
b. duży wybór clematisów i stosunkowo niedrogie ( chyba 15 zł za całkiem
ładne kwitnące pnacze w doniczce - wiadomo co kupujesz ) mozesz kupić w Al.
Krakowskiej w PNOSIE. Jesienią do mrozów był dosc duzy wybór.... W chwili
obecnej sprzedaja tylko choiny, wawrzynek, oczary... z bylin marne i lekko
zmrozone - ciemierniki, i chyba wiesiołki... (?), podpędzone ceule tulipanów,
narcyzów..... w sklepie duzy wybór ceból, bulw kłączy, nasion..... i sprzętu
ogrodniczego... sezon pod gołym niebem rozpocznie sie dopiero jak mróz zelży i
snieg stopnieje.... tak samo czekaja na wiosne jak my..;-)))
aha - ja kupiłam dość orginalną betillę, pleione też były ale miałam opory
przed kupnem ( choc na obrazku były przepiekne )

15. Data: 2005-03-09 08:43:41

Od: "esony" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

:-))))))))) ale cebula mi wyszła....
pozdrowienia

16. Data: 2005-03-09 08:52:47

Od: "esony" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja sie podepne pod temat i zapytam czy powojniki wielkokwiatowe mozna
> uprawiac jako okrywowe?
> Magda

hmmmm .... czy wielkokwiatowe ? tego nie wiem ... ale clematis alpina z
pewnością - ciekawe rozwiązanie widziałam w ogrodzie botanicznym w Powisinie
część za podpory miała rośliny okrywowe a częśc sama wsród skałek płozyła się -
wygladało dość bajkowo...

po zastanowieniu ... wielkokwiatowe chyba dość silnie sie przycina wiosną ...
i tu może byc problem, natomiast c. alpina pozostawia sie bez
cięcia/przycinania dlatego mogą razem rosnąc z innymi okrywowymi ...

17. Data: 2005-03-09 09:24:18

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <mag-l@spam_wp.pl>
> To ja sie podepne pod temat i zapytam czy powojniki wielkokwiatowe
mozna
> uprawiac jako okrywowe?

Byle nie na gołej ziemi bo marnieją, lepiej na podszycie lub ściółce z
liści.
--
Pozdrawiam, Jerzy

18. Data: 2005-03-09 09:27:35

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm...zaplanowanie ladnej rabatki to bardzo trudna praca.
W takim razie moze wielkokwiatowe dam na kratki a bylinowe na ziemie. A
lilie, ktore mialy byc pod kratkami pojda w doniczki i ustawie je tam, gdzie
mi bedzie pasowalo.
Dziekuje za wskazowki :-)
Pozdrowienia
Magda

19. Data: 2005-03-09 09:38:16

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "esony" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
(...)
> aha - ja kupiłam dość orginalną betillę, pleione też były ale miałam opory
> przed kupnem ( choc na obrazku były przepiekne )

Była biała bletilla? Po ile pleione?

Z pozdrowieniami, Maria

20. Data: 2005-03-09 09:39:18

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <mag-l@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> W takim razie moze wielkokwiatowe dam na kratki a bylinowe na ziemie. A
> lilie, ktore mialy byc pod kratkami pojda w doniczki i ustawie je tam,

Marczyński do czasu do czasu pisuje artykuły do różnych ogrodniczych
czasopism - jeśli mnie pamięć nie myli, to do okrywy gruntu polecał m.in.
Clematis jouiniana, bodaj czy nie 'Praecox' - najlepiej zajrzyj na
www.clematis.com.pl, bardziej kompletnego źródła z opisami nie znajdziesz:)
A takie zestawienie powojnik tangucki na kratce, a bylinowy rurowany pod
widziałam w zaprzyjaźnionym ogrodzie i wyglądało znakomicie:-))))

Pozdrawiam, Basia.

Re: palmiarnia
winne grona
okradziona działka-podkaszarka