humanizm?

91. Data: 2015-07-24 16:07:11

Temat: Re: humanizm?
Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.07.2015 o 15:40, Pszemol pisze:

> Bardzo wygodna definicja bliźniego... :-))
>
> Przyznaję w takim razie że to nic nadzwyczajnego kochać kogoś, wobec kogo
> mamy bardzo duży dług wdzięczności, równoznaczny z uratowaniem nam życia...
>
> Ty też tak podchodzisz do ludzi wokół Ciebie?
> Też uważasz, że nie są bliźnimi dopóki nie wykaża się w stosunku do Ciebie
> w podobny sposób?

a ja uwazam, ze trudniej jest brac niz dawac :)

--
gazebo

92. Data: 2015-07-24 16:11:37

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.07.2015 o 14:43, m...@g...com pisze:

> Na Mądrość czasu nigdy nie szkoda,
> szkoda na wszystko inne z jedzeniem i seksem włącznie ;)

madrascia jest korzystac z darow :)

--
gazebo

93. Data: 2015-07-24 17:32:05

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Twoja definicja blizniego oczywiscie obejmuje tylko waską grupę ludzi o
> takich samych rysach twarzy?
>
> I nie miesci Ci sie to w głowie, że można nie czuć do Żydów nienawiści,
> więc nazywasz moje neutralne do nich nastawienie "uwielbieniem"...
>
> Masz się za Katolika czy katola, Chiron?
Nie masz neutralnego światopoglądu. Nie masz żadnego. Wierzysz w polityczną
poprawność.

--

Chiron

94. Data: 2015-07-24 17:36:22

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.07.2015 o 17:32, Chiron pisze:

> Nie masz neutralnego światopoglądu. Nie masz żadnego. Wierzysz w
> polityczną poprawność.
>
> --
>
> Chiron
jak dlugo probujesz ugryzc wlasny ogon?

--
gazebo

95. Data: 2015-07-24 17:40:31

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote:

> Nie masz neutralnego światopoglądu. Nie masz żadnego. Wierzysz w polityczną
poprawność.

Nie przekręcaj pojęć, bo zamieniłeś teraz słowa o CAŁKOWICIE różnych
znaczeniach jakby to były synonimy.

Nigdzie nie napisałem, że mój światopogląd jest neutralny, nie wiem nawet
co to znaczy.

Napisałem że mój stosunek do Żydów jest neutralny, bo taki jest: ani ich
specjalnie nis uwielbiam ani ich nie nienawidzę.

Z poprawnością polityczną nie ma to też nic wspólnego, tak samo jak ze
światopoglądem.

Więcej precyzji życzę w interpretowaniu przeczytanych wypowiedzi, bo Ci
jakieś totalne bzdury wychodzą, bzdury których nie było w czytanym przez
Ciebie tekscie, bzdury które sam stworzyłeś.

96. Data: 2015-07-24 19:01:00

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jul 2015 06:36:23 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Fragi" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem oczywiście, kogo konkretnie masz na myśli. Ja- gdy spotykałem
> takich ludzi, to okazywało się, że onitylko mówią, że w nic nie wierzą:-)

Rzeczywiscie, można przyjąć, że wierzą w niestnienie Boga :)

--
M.

97. Data: 2015-07-24 19:03:19

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jul 2015 06:27:14 +0200, Chiron napisał(a):

> Patrząc na Twoją focię na FB odnosze wrażenie, że nie masz wcale semickich
> rysów. Skąd w Tobie tyle uwielbienia dla Żydów? Czujesz się gorszy,
> niedowartościowany?

O kurka, mnie też namierzyłeś? :)

--
M.

98. Data: 2015-07-24 19:15:22

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jul 2015 01:26:00 +0200, gazebo napisał(a):

> jak mi ostatnio powiedziala moja dziewczyna - jestem trudnym
> czlowiekiem, wolalem sie nie dopytywywac czy akurat o mietkosc jej
> chodzilo :)

Ja też do łatwych nie należę ;)

--
M.

99. Data: 2015-07-24 19:18:51

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.07.2015 o 19:15, Fragi pisze:

> Ja też do łatwych nie należę ;)

nie pogniewaj sie, ale w twoich ustach nabiera to troche innego
znaczenia :)))

--
gazebo

100. Data: 2015-07-24 19:20:46

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jul 2015 00:29:39 +0200, gazebo napisał(a):

> to niezupelnie tak, kwestia niewyrazania szacunku w formie grup
> dyskusyjnych mimo tego, ze zwracam sie bezposrednio do ciebie nie jest
> tozsama do braku szacunku wzgledem ciebie

Ok. Wiem, że u niektórych osób pisownia nie wynika z braku szacunku.
Niektórzy tak po prostu piszą, i ogólnie unikają dużych liter, czy znaków
diakrytycznych. Nie do końca jestem zwolenniczką takiej pisowni, ale ją
toleruję. Są jednak i tacy, którzy ewidentnie kierują się stosunkiem do
danej osoby pisząc z małej bądź dużej litery.
Sama natomiast wychodzę z założenia, że mamy tutaj do dyspozycji _jedynie_
literki do wyrażania swoich opinii, emocji i stosunku do rozmówcy. Być może
dlatego zwracam uwagę na to, co i jak piszę, bo mam świadomość, że po
drugiej stronie jest człowiek, każdy totalnie inny, ale każdy zasługujący
na szacunek. Bywa oczywiście tak, że w zamian otrzymuję bluzgi i pomyje, a
nie szacunek czy chociaż minimum tolerancji względem moich poglądów czy
emocji, ale to już jest lekcja i test dla mnie, jak zareagować. Zejśc na
poziom rozmówcy, pozostać przy swoich zasadach, czy po cichu odejść.

> otoz to

Coś ze mną nie tak? :)

--
M.

Włączyć tok fm
Transpłuciowość
Wielokrotnie zgwałcił niemowlę. Jest błyskawiczny wyrok
Podrzucone przez kuzynkę...
Oj dzieje się dzieje.