i wszystko jasne:)

1. Data: 2003-04-21 18:07:15

Temat: i wszystko jasne:)
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

twoj luby nie pamieta daty waszego pierwszego pocalunku, robisz wiec mu
wyrzuty. nieslusznie, to nie jego wina! u kobiet w czasie zapamietywania
bodzcow emocjonalnych pracuje az 9 rejonow mozgu, a u mezczyzn tylko 2.
ponadto obszary te sprawniej ze soba wspolpracuja, niz te aktywne u
mezczyzn.

zrodlo: czasopismo "samo zdrowie"

2. Data: 2003-04-22 07:32:42

Temat: Re: i wszystko jasne:)
Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <b81c0e$1jhj$1@foka.acn.pl>, r...@p...pl says...
> twoj luby nie pamieta daty waszego pierwszego pocalunku, robisz wiec mu
> wyrzuty. nieslusznie, to nie jego wina! u kobiet w czasie zapamietywania

Jak to nie pamietam... pamietam. To wierutne klamtwo i insynuacje.
Prosze odszczekac :) :)

Pozdrawiam poswiatecznie.
K.

3. Data: 2003-04-22 11:09:53

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał

> [...]
mezczyzn tylko 2.
> ponadto obszary te sprawniej ze soba wspolpracuja, niz te

Pomimo _tylko_ 2 obszarów (och mój Boże ... jakie
biedaki;-)) niektórzy mężczyźni są jednak tacy inteligentni,
ze co ważniejsze rzeczy sobie zapisują w kalendarzu.

Dzięki Ci Panie za kalendarze ;-))))

Pozdrawiam
MOLNARka

BTW ... ciekawe więc dlaczego kobiety pomimo tych 9 obszarów
nie potrafią zapamiętać innych dat (imieniny, urodziny ludzi
ich otaczających) albo dat ... kiedy kończy się
ubezpieczenie, kiedy trzeba wysłać pity, kiedy maja płodne
dni .... ?

4. Data: 2003-04-22 11:36:20

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka wrote:

> [...]
> ich otaczających) albo dat ... kiedy kończy się
> ubezpieczenie, kiedy trzeba wysłać pity, kiedy maja płodne

Bo to za malo emocjonalne bodzce ;)
pzdr
agi

5. Data: 2003-04-22 13:24:16

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@p...onet.pl>, a...@p...onet.pl
says...

> Bo to za malo emocjonalne bodzce ;)

Emocje zaczynaja sie dopiero po zapomnieniu :) i dlatego wlasnie
zapominaja :)

K.

6. Data: 2003-04-22 16:25:12

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <g...@h...pl> napisał w wiadomości

> Dzięki Ci Panie za kalendarze ;-))))

i telefony komorkowe z przypominaczem:) mozna powpisywac urodziny na 100 lat
naprzod:)

> [...]
> ich otaczających) albo dat ... kiedy kończy się
> ubezpieczenie, kiedy trzeba wysłać pity, kiedy maja płodne

wiekszosc z tego, co wymienilas, to ruchome daty:)

7. Data: 2003-04-23 16:12:22

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bodzcow emocjonalnych pracuje az 9 rejonow mozgu, a u mezczyzn tylko 2.
> ponadto obszary te sprawniej ze soba wspolpracuja, niz te aktywne u
no jak to? ja tam tez nie pamietam o urodzinach swoich najblizszych a jesli
chodzi o urodziny mego ukochanego to nawet wole nie zaczynac rozmowy bo
wyjdzie ze ja jestem ta gorsza, bo on pamieta moje a ja jego nie (znaczy sie
znam przyblizona date ale nie pamietam dokladnej i boje sie zapytac bo klotnia
gotowa hehehe ;)))

pozdr
kasia

Spokojnie jakos tu u was
No to macie problem
Re: Swiety prorok od Boga - Idiota!
Jak sobie radzicie z własną, wewnętrzną agresją??
Wesołego Alleluja!