i znowu o milosci...

1. Data: 2000-03-13 01:03:44

Temat: i znowu o milosci...
Od: denver <d...@m...opto.eti.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie jak najszybciej ja zabic tzn milosc do osoby.
I nie mowcie ze nie mozna albo ze mam nauczyc sie z nia zyc.

ps.:walcze juz 3 miesiace - dlugo czy krotko pojecie wzgledne
pps.:jesli moznan to prosze odp na priva

Bartek

1. Data: 2000-03-13 07:36:56

Temat: Re: i znowu o milosci...
Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
denver <d...@m...opto.eti.pg.gda.pl> wrote in message
e.opto.eti.pg.gda.pl...
> Pytanie jak najszybciej ja zabic tzn milosc do osoby.
> I nie mowcie ze nie mozna albo ze mam nauczyc sie z nia zyc.
Czy chcesz porade TYLKO na ten jeden raz,
czy chcesz osiagnac perfekcje w tej dziedzinie?

> ps.:walcze juz 3 miesiace - dlugo czy krotko pojecie wzgledne
To bezwzglednie bardzo krotko!
Jeszcze wszystko mozliwe!!
Walczac, angazujesz sie jeszcze bardziej
(Wyobraz sobie, ze wszedles w kolczaste zarosla
i chcesz jak najszybciej sie z nich wydostac)!!!

A.

1. Data: 2000-03-13 14:39:15

Od: Sanchez <t...@i...mps.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie jak najszybciej ja zabic tzn milosc do osoby.
> I nie mowcie ze nie mozna albo ze mam nauczyc sie z nia zyc.

Najszybciej bedzie jak sobie strzelisz w glowe albo inna krzywde
zrobisz, tak raz a dobrze, czyli po raz ostatni. Klopot z glowy
murowany, tylko po co ci to?
Lepiej pocierpiec troche dluzej i uniknac takiej ofiary...

> ps.:walcze juz 3 miesiace - dlugo czy krotko pojecie wzgledne

Wg mnie jesli walczysz to dlugo, jesli nie to... tylko 3 miesiace

1. Data: 2000-03-13 21:06:15

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 Mar 2000 02:03:44 +0100, denver
<d...@m...opto.eti.pg.gda.pl> wrote:

>Pytanie jak najszybciej ja zabic tzn milosc do osoby.
>I nie mowcie ze nie mozna albo ze mam nauczyc sie z nia zyc.

1. Pisalem o tym... Jezeli czujesz sie nieszczesliwy z milosci
platonicznej, to "uderz" do dziewczyny. Jak Cie rzuci jak psa to
bedziesz mial powod, by ja nienawidziec i problem z glowy :))))))
jak Cie przyjmie, to chyba bedzie fajnie ?

2. A jezeli juz jestes z kims i chcesz to skonczyc... Eehh..?
Dlaczego? Zapewne cosik Ci sie nie podoba. No to po prostu skupiaj sie
w kolko na tym nieprzyjemnej cosik, az Ci cala osoba zbrzydnie...
;))))

Phenomen napisalby tu pewnie, ze to "faszystowskie metody". No ale
skuteczne. Nie ma lekarstwa na zlamane serce. Czas to niepewna
medycyna naturalna. Pozostaja powyzsze antybiotyki. Moze i antybiotyki
nie sa zdrowe... Ale lecza............

--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl -prywatne

...don't go and put a bullet in your head...
...just turn your life around instead...

1. Data: 2000-03-13 21:33:07

Od: denver <d...@d...ds2.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dlaczego? Zapewne cosik Ci sie nie podoba. No to po prostu skupiaj sie
> w kolko na tym nieprzyjemnej cosik, az Ci cala osoba zbrzydnie...

gwoli sprostowania nie jestem z kims a bylem, niestety juz nie moge byc
z ta osoba. Niestety przez nia nie moge rowniez zakochac sie w innej, co
byloby zapewne najlepszym rozwiazaniem. Wiem ze z czasem to sie zmieni
pytanie jest natury co zrobic aby ten czas jak najbardziej skrocic.
Z mojego doswiadczenia niestety wiem ze proces odkochiwania trwa o wiele
za dlugo tzn tak mi sie wydaje napewno znacznie przewyzsza srednia krajowa
chociaz jej w zasadzie nie znam ;-)

Bartek

1. Data: 2000-03-14 10:26:48

Od: "INTense" <g...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik denver <d...@d...ds2.pg.gda.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych
napisał:Pine.GSO.3.96.1000313222606.11752A-100000@de
lta.ds2.pg.gda.pl...

> [...]
> za dlugo tzn tak mi sie wydaje napewno znacznie przewyzsza srednia krajowa

Mam ten sam problem :(((((((

Pozdrawiam

INTense
ICQ# 9702764

1. Data: 2000-03-25 13:49:00

Od: m...@i...com (Miernik) szukaj wiadomości tego autora

In article <P...@d...ds2
.pg.gda.pl>, denver wrote:
>gwoli sprostowania nie jestem z kims a bylem, niestety juz nie moge byc

Co to znaczy że nie możesz?
Ona wyjechała na Marsa (planetę, nie ulicę w Warszawie...)
Rozumiem "że inaczej ułożyła sobie życie"

>z ta osoba. Niestety przez nia nie moge rowniez zakochac sie w innej, co
>byloby zapewne najlepszym rozwiazaniem.

Zrób tak: powiedz sobie że tylko tak "dla rozrywki" wpakujesz się
w jakiś inny związek, a po jakims czasie (jakim zdecyduj sam, np. 7 miesięcy)
znowu spróbujesz ze swoją byłą.

Jestem zdania że jeżeli problem jest zbyt skomplikowany by sobie dać z nim
radę, to należy go jeszcze bardziej skomplikować.

>Wiem ze z czasem to sie zmieni
>pytanie jest natury co zrobic aby ten czas jak najbardziej skrocic.

Miernik / / mailto:m...@i...com
/ / tel.: +48 602 454 731
________________/___/ http://www.elka.pw.edu.pl/fundusz/miernik/

Testy psychologiczne
Trojmiasto
Ach te dziewczyny
choroba
Czy trzeba kochać swego partnera seksualnego?