informacja

21. Data: 2008-07-18 22:00:29

Temat: Re: informacja
Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dr Dariusz Radomski pisze:
> Ma Pan powazne problemy z czytaniem ze zrozumieniem i percepcja syntaktyki
> zdania!!
> Schrarakteryzowalem wypowiedz a nie osobe, w przeciwienstwa do Pana, za co
> odpowie Pan przed sadem.
>
> dr n. med. dr n. tech. Dariusz Radomski

PLONK!

22. Data: 2008-07-18 22:51:31

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18-07-2008 o 22:49:06 Adam.O <s...@n...px> napisał(a):

> Rumunstwo = ko?tunstwo

To wszystko prawda, ale nie zapominajmy, że elegancja-Francja!

No i że na pochyłe drzewo to i Salomon nie naleje!

--
Pozdrawiam Adam Pietrasiewicz -
http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi

23. Data: 2008-07-18 22:56:22

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Chłopaki, weźcie mnie ze sobą!

24. Data: 2008-07-18 22:58:14

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-07-2008 o 00:00:29 SlawcioD <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> PLONK!

Nie! Proszę, tylko nie PLONK.

On nawet nie rozumie co to znaczy!

Ja też bym chciał być pozwany, ale nie wiem jak buca poniżyć...

Czy jak powiem:

- A twój promotor jest głupi!

to wystarczy?

Ludzie, proszę o radę!

25. Data: 2008-07-18 23:04:19

Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Pietrasiewicz pisze:

> Nie! Proszę, tylko nie PLONK.
>
> On nawet nie rozumie co to znaczy!

to jego problem, nie moj.

niech mnie pozywa... ma do tego prawo, mam to w glebokim powazaniu,
tylko ze zrobi z siebie blazna... ale to, jak juz pisalem, jego problem
nie moj.

pozdrawiam
SlawcioD

26. Data: 2008-07-19 09:21:29

Od: Delta <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Jul 2008 23:55:46 +0200, dr Dariusz Radomski napisał(a):

> [...]
> zdania!!
> Schrarakteryzowalem wypowiedz a nie osobe, w przeciwienstwa do Pana, za co

A ja mam takie pytanie... czy to wezwanie do sądu zostanie wysłane na
maila czy tu na grupę? Bo o ile mi wiadomo należy znać adres
zamieszkania pozwanego. I co będzie z potwierdzeniem odbioru przesyłki?

--
Delta

Never give up! Never give up! Never give up!
If it's your Passion go for it and believe in it!

27. Data: 2008-07-19 09:22:51

Od: Delta <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Jul 2008 00:58:14 +0200, Adam Pietrasiewicz napisał(a):

> Ja też bym chciał być pozwany, ale nie wiem jak buca poniżyć...
> Czy jak powiem:
> - A twój promotor jest głupi!
> to wystarczy?
> Ludzie, proszę o radę!

Lepiej go nie prowokuj bo jeszcze napisze na nowych grupach RDFa z
wnioskiem o zamknięcie p.s.i. ;-)

28. Data: 2008-07-19 09:43:16

Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Delta pisze:
[..]

> A ja mam takie pytanie... czy to wezwanie do sądu zostanie wysłane na
> maila czy tu na grupę? Bo o ile mi wiadomo należy znać adres
> zamieszkania pozwanego. I co będzie z potwierdzeniem odbioru przesyłki?

Myślę, że jak by się bardzo chciało, to adres można zawsze zdobyć... w
jakiś tam 'magiczny' sposób.
Jak dla mnie jednak, po prostu mamy do czynienia z przypadkiem ciężkich
zaburzeń tak emocjonalnych, jak i w sferze poznawczej. ;-P
Tego przypadku nie da się leczyć przez Internet. ;-DDD
Jak ktoś sfiksował, to już tylko specjalista... i hospitalizacja. Innej
możliwości tu nie widzę. ;-)))
Nie czytać nic... źle, czytać za dużo... można sfiksować. Tak źle i tak
nie dobrze ;-DDD.

!@#$%^&*() (*&^%#@@ %^&@$^#$&* $@%$^@@@@!!%#^@^& &&&$ Jasio Kowalski

29. Data: 2008-07-19 10:06:50

Od: "Piotr M :)" <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-07-19 11:43, robercik-us napisał(a):
> Delta pisze:
>
> możliwości tu nie widzę. ;-)))
> Nie czytać nic... źle, czytać za dużo... można sfiksować. Tak źle i tak
> nie dobrze ;-DDD.

Witaj

.... i wzrok się psuje :-DDD ale popatrz ja na pewno przedawkowuje
czytanie i jakoś mi nie szkodzi ..... wiec chyba nie jest tak żle

--
Piotr M :)

30. Data: 2008-07-19 10:35:22

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-07-2008 o 12:06:50 Piotr M :) <P...@n...pl> napisał(a):

> Witaj
>
> .... i wzrok się psuje :-DDD ale popatrz ja na pewno przedawkowuje
> czytanie i jakoś mi nie szkodzi ..... wiec chyba nie jest tak żle

Słuchajcie!

Wy tu sobie gadu gadu, a ja wciąż nie wiem, jak go poniżyć! Ludzie,
pomóżcie!

--
Pozdrawiam Adam Pietrasiewicz -
http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
Śpieszmy się poznawać wiceministrów - tak szybko odchodzą...

A dajcie ludzie sobie na wstrzymanie
czy to nie wystarcza?
Rozdwojenie jazni czyli dr. Dariusz Radomski czy Kasia Moczko?
orgazm a aktwynosc intelektualna
prosba zwiazana z sytuacja na liscie