ja z glupim pytaniem Kaktus wielkanocny - rhipsalidopsis

11. Data: 2006-03-08 23:02:30

Temat: Re: ja z glupim pytaniem Kaktus wielkanocny - rhipsalidopsis
Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:756d.00000160.440ef2ce@newsgate.onet.pl...

> Wyślij męża po Schlumbergerę.
> Pozdrawiam.Mirzan

Mój kwitł zimą, odpoczął i znów pokazały się pąki kwiatowe.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

12. Data: 2006-03-09 18:18:10

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

dobra
to ja po jednodniowym opoznieniu pisze..
co do Pecha - to nie wiem jak to ziterpretowac -ale tego kwiatka nie
dostalam i ... przy instalacji linuxa genialny Gentoo z 4rech zrobi sobie
jedna wielka partycje i _wszystko_ poszlo sie ...

to jak teraz interpretowac?
kwiaciarka byla pechowa :D

pozdrawiam
Justyna