ja znowu o oczach

61. Data: 2003-12-19 15:40:16

Temat: Re: ja znowu o oczach
Od: "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W okolicach skroni - za soczewką okularową, przez którą patrzysz od przodu
> (a dokładnie jej boczną część).
> Mechanizm zbyt oczywisty, aby wyjaśniać - czysta optyka :)

Dlatego Rokita bez okularow (troche +D) ma twarz niestety oblesniejsza. :)
W minusach oczy robia sie male i czasami wyglada to nieciekawie z zewnatrz.

62. Data: 2003-12-21 01:40:08

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W okolicach skroni - za soczewką okularową, przez którą patrzysz od przodu
> (a dokładnie jej boczną część).
> Mechanizm zbyt oczywisty, aby wyjaśniać - czysta optyka :)
> Robert

:-))))))
casus

63. Data: 2003-12-26 21:26:47

Od: Sabinka <s...@c...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 21 Dec 2003 02:40:08 +0100, "casus" <c...@g...pl> wrote:

>:-))))))
>casus

Moze to smieszne, ale ja czasu potrzebowalam na to, zeby zobaczyc rowy
na skroniach ktore mi sie robily, po nocy przespanej nie znikaly.
Glowa mnie bolala jak zakladalam okulary.
U optyka powiedzieli, ze mysleli, ze nosze okulary od dziecka i
wyroslam. A mam je od roku. Takie mi ramki polecili. Teraz musze
zmienic ale boje sie ze znowu zle kupie.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl