jajka- pomóżcie

1. Data: 2003-04-18 17:25:31

Temat: jajka- pomóżcie
Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

Dawno mnie nie było, choć jak byłam to też na niewiele się przydawałam,
bo przepisu jak na razie żadnego nie podałam, ale za to czytam
namiętnie.
Wspominałam kiedyś, że popsuł się nam piec elektryczny, no i niestety
nie udało się go naprawić przed świętami. Niby w mikroweli można
wszystko, nawet ciasto upiec, więc do tej pory zbytnio się nie martwiłam
brakiem pieca, ale.......
Jutro trzeba z maluszkiem wybrać się do kościoła ze święconką, a co to
za święconka bez pisanek. Powiedzcie czy nie ma żadnego sposobu aby
ugotować jajka w skorupkach w mikroweli? Pozostaje mi tylko poprosić
sąsiadkę o ugotowanie naszych jaj?

Elżbieta

1. Data: 2003-04-18 19:21:33

Temat: Re: jajka- pomóżcie
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba trzeba zrobic w nich dziurkę, inaczej wybuchną. Ale nie
testowałam.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-04-18 20:30:28

Od: "adal" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdazalo mi sie gotowac jajka w czajniku elektrycznym, wiec jesli masz
takowy to nie ma sprawy (co jakis czas trzeba wlaczyc odskakujacy
automatycznie podczas gotowania sie wody wlacznik i po klopocie).
Kiedys latem jechalem samochodem do rodziny, przez pol Polski (kilka
godzin) i lezace w wytlaczance (i w sloncu ;-), na tylnej polce jajka, byly
po przyjezdzie dokladnie ugotowane.
Pozdr.,
Wesolych Swiat,
Adal

1. Data: 2003-04-18 21:44:19

Od: "WMA" <w...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Nie probuj w mokro, nawet jak zrobisz mala dziurke, wybuchna i bedziesz
miala dosyc klopotu z czyszczeniem

Wacek

1. Data: 2003-04-18 21:56:52

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

WMA wrote:

> Hej!
>
> Nie probuj w mokro, nawet jak zrobisz mala dziurke, wybuchna i bedziesz
> miala dosyc klopotu z czyszczeniem

Najpierw udekoruj jajka surowe, potem zrob z nich wydmuszki i masz
pisanki bez gotowania.

MB

1. Data: 2003-04-19 07:33:03

Temat: Odp: jajka- pomóżcie
Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> Najpierw udekoruj jajka surowe, potem zrob z nich wydmuszki i masz
> pisanki bez gotowania.

To już nie to samo, w końcu idziemy święcić pokarmy, a nie wydmuszki.
Poza tym mały kocha jajka więc i tak muszą być gotowane.
Pozostaje mi sąsiadka, na szczęście jest bardzo miła.

Elżbieta

zapytanie:-)
rękaw foliowy-jak? szybko!!
Jesiotr i co mozna z nim zrobic?