jak czyscic uszy?

11. Data: 2005-11-30 18:43:35

Temat: Re: jak czyscic uszy?
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@N...alternatywa.net> napisał w wiadomości
news:Xns971EA253E6E7E1272362@127.0.0.1...

> Spirytusem, woda toaletowa, +wacik.

wow - nie piecze?:)

12. Data: 2005-11-30 18:44:44

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boska" <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości
news:1ed6j0z9bfq52.gn5y5zpmv80$.dlg@40tude.net...

> ja mam dosc wybitnie poskrecane kanaliki, woskowina gromadzi mi sie
> stadnie
> a radosnie. rozne takie rozpuszczacze na bazie olejku kamforowego i innych
> wynalazkow przezylam. one sluza glownie do rozpuszczenia juz zaschnietej
> woskowiny, obluzowania byc moze, ale nie zdarzylo mi sie, zeby bez
> patyczka
> sama z siebie wyleciala z ucha. ale najczesciej nie trzeba go zbyt gleboko
> wkladac i mocno gmerac, zeby wylecialy skorupki.

no wlasnie:(
ale na pewno kamforowego? bo mi wlewali parafinowy...

13. Data: 2005-11-30 18:51:49

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ika" <i...@s...wody> napisał w wiadomości

> Jeśli masz tendencję do gromadzenia woskowiny w uchu, to są specjalne
> preparaty w aptekach do wypłukiwania tego. Nie znam jednak tego wynalazku
> od strony praktycznej, czy skuteczny. Widziałam tylko u pacjenta, że sobie
> takie nabył i sie chwalił ;)

to jest acerumen
http://www.domzdrowia.pl/index.phtml?action=produkt_
szczegoly&pid=39273&k=39
do tego trzeba dokupic sol fizjologiczna. ale jak sie tego uzyje, to potem
trzeba zuzyc pol paczki patyczkow - ta woskowina robi sie po prostu
plynna...

14. Data: 2005-11-30 19:31:42

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"siliana" <t...@o...pl> wrote in message
(...)
> wiec nawet jesli czyszczac deliaktnie patyczkiem, robie sobie krzywde, to
> jak mam czyscic uszy?

jak to larygolodzy mowia do ucha nie powinno sie wsadzac niczego mniejszego
niz lokiec. patyczki zosataw w spokoju. myje sie tylko wewnetrzna czesc
mazlowiny
i tyle. kanal zewnetzrny ucha nalezy pozostawic w swietym spokoju.

iwon(k)a

15. Data: 2005-11-30 19:40:17

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mazlowiny
> i tyle. kanal zewnetzrny ucha nalezy pozostawic w swietym spokoju.

prbowalam tak i tylko pogorszylam sprawe - zaczela zalegac woskowina, jakos
nie chciala wyparowac i zaczela mi zatykac uszy.

16. Data: 2005-11-30 20:06:46

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30.11.05, około 20:40, siliana bulgocze

> prbowalam tak i tylko pogorszylam sprawe - zaczela zalegac woskowina, jakos
> nie chciala wyparowac i zaczela mi zatykac uszy.

A codzienne mycie wodą z mydłem, podczas kąpieli i później wycieranie
patyczkiem nie pomaga? Mówię o stosowaniu tego zabiegu higienicznego w
przypadku ucha wyszyszczonego uprzednio przez lekarza, czyli o
PROFILAKTYCE.
Napisałaś
> czyscilam, bo internistka
> zajrzala mi w uszy i powiedziala, ze mam strasznie duzo zaschnietej
> woskowiny.
--- może właśnie w tym problem, że nie dbasz CODZIENNIE o higienę uszu?
Skoro masz tendencje do zwiększonej produkcji wydzieliny, musisz o te
swoje uszy odpowiednio dbać. No chyba że DZIENNIE zbiera Ci się taka ilość
woskowiny, że już zatyka ucho, ale to już byłaby patologia.

Ja codziennie normalnie mydlę palcem sobie w uchu, zalawszy je uprzednio
ciepłą wodą przy okazji mycia głowy. Nigdy nie miałam problemów z uszami -
ani się nie zatykały, anie się nie zapalały.

--
ika - umop apisdn

17. Data: 2005-11-30 20:41:45

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swoje uszy odpowiednio dbać. No chyba że DZIENNIE zbiera Ci się taka ilość
> woskowiny, że już zatyka ucho, ale to już byłaby patologia.

mylam patyczkiem CODZIENNIE, a nawet 2 x DZIENNIE. ALE LEKARZ kazal odstawic
patycze, tylko co chusteczka wytrzec po wierzchu. po wierzchu to ja nie
siegalam do woskowiny:(

18. Data: 2005-11-30 20:44:38

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mylam patyczkiem CODZIENNIE, a nawet 2 x DZIENNIE. ALE LEKARZ kazal
> odstawic patycze, tylko co chusteczka wytrzec po wierzchu. po wierzchu to
> ja nie siegalam do woskowiny:(

woskowina jest potrzebna, czemu ja tak strasznie chcesz wyszyscic.
moze wlasnei Twoje wieczne maniupulacje pwoduja nadprodukcje
woskowiny. zostaw ucha w spokoju na czas jakis, i sprawa seie
ureguluje.

iwon(k)a

19. Data: 2005-11-30 20:53:20

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> [...]
> moze wlasnei Twoje wieczne maniupulacje pwoduja nadprodukcje
> woskowiny. zostaw ucha w spokoju na czas jakis, i sprawa seie

to jest równie idiotyczne, co twierdzenie, że jak sie komuś
przetłuszczają włosy, to jak przez pewien czas nie będzie ich mył, bądź
robił to rzadziej niż do tej pory "to wszystko samo sie wyreguluje"
--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

20. Data: 2005-11-30 21:55:54

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 30 Nov 2005 19:51:49 +0100, *siliana*
<news:438df081$0$1515$f69f905@mamut2.aster.pl> napisał(a):

> [...]
> do tego trzeba dokupic sol fizjologiczna. ale jak sie tego uzyje, to potem
> trzeba zuzyc pol paczki patyczkow - ta woskowina robi sie po prostu

Sól fizjologiczna jest w komplecie. Mam ten specyfik i już raz używałam.
Mnie żadna woskowina nie wypłynęła, ale z uszami to mam teraz komfort :-)
Problem tylko w tym, że jak wpuszczałam ten a-cerumen do uszu, to mi się
wylewało! Czy tak musi być? Czy coś jest nie tak?

--
Kaja

Specjalist od kolan
DAMIAN - warszawa - Ginekolog - Kogo Polecicie?
Wyniki badan krwi - prosba
Aparat na zeby
Złamanie trzeszczki palucha... i nazwa operacji