Złamanie trzeszczki palucha... i nazwa operacji

1. Data: 2005-11-29 20:35:09

Temat: Złamanie trzeszczki palucha... i nazwa operacji
Od: "Beneq's" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

Lekarz stwierdził złamanie trzeszczki palucha prawego... Dolegliwości bólowe
dawaly się silnie we znaki więc został założony opatrunek gipsowy...
Niestety po zdjęciu gipsu dolegliwości powróciły... Lekarz coś wspominał o
jakiejś operacji... I tu mam pytanie do szanownych grupowiczów: czy mógłbym
się dowiedzieć coś więcej na temat takiej operacji ew. chociaż jej nazwę
medycznę bo niestyty w googlach wyczytałem dużo ale na temat koni...

Za wszelkie info wielkie dzieki

Pozdrawiam
Beneqs