nieustajaca goraczka

1. Data: 2005-11-29 17:29:45

Temat: nieustajaca goraczka
Od: "Edek Odkredek" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Od jakiegos roku mam podwyzszona temperature ciala, ktora wacha sie od 37.3
do 38. Bylam Ostatnio w szpitalu na oddziale wew., poniweaz moj lekarz
wyslal mnie tam bo mam lekko powiekszone wezlly chlonne. W szpitalu robiac
mi badania nic nie stwierdzono. Dodam ze mam tzw. napady goraca, leje mi sie
krew z nosa (zawsze przed miesiaczka), ostatnio przeszlam zapalenie pluc z
plynem w oplucnej wsiekowym czy cos takiego, poza tym robi mi sie czasami
slabo no i ta goraczka czy stan podgoraczkowy - non stop. Morfologia i
reszte badan jest ok. Teraz mam skierowanie na odz. zakazny zeby stwierdzic
z czego ta goraczka, poty i oslabienie. W zwiazku z tym mam pytanie :
- jakie moga byc przyczyny takiego stanu rzeczy
- czy koniecznie musze wyladowac w szpitalu zeby porobili badania na jakies
tam zakazenia organizmu (bo zapalenie wykluczono)
- ile by kosztowaly takie badania gdybym chciala je wykonac prywatnie i
jakie by mialy byc te badania, na jakie ewentualnie choroby, bo szczerz
mowiac nie chcialabym znowu wyladowac w szpitalu - nic milego

Z gory dziekuje za odpowiesz.
Pozdrawiam Violka

2. Data: 2005-11-30 12:30:19

Temat: Re: nieustajaca goraczka
Od: si <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakies tam zakazenia organizmu (bo zapalenie wykluczono)
> - ile by kosztowaly takie badania gdybym chciala je wykonac prywatnie i

Miałem podobną historię, chociaż znacznie krótkszą. Przez miesiąc
temperatura w okolicach 37-38.5 stopnia, żadnych innych objawów.
Wszystkie badania (RTG klatki, USG brzucha, EKG, morfologia, mocz,
cukier) nic nie wykazały.
Dostałem skierowanie na oddział wewnętrzny. Lekarka powiedziała mi, że
dalszy tok postępowania to posiew z krwi, który wykonuje się przy
najwyższej gorączce.
Z tego co wiem posiew dotyczy tylko bakterii, wirusów podobno się nie
hoduje.
No i to wszystko na oddziale wewnętrznym, co robią na zakaźnym nie wiem.
Dodam tylko, że sam posiew z krwi możan wykonać tylko w warunkach
szpitalnych.

Pozdrawiam
si

3. Data: 2005-11-30 13:27:16

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edek Odkredek" <e...@o...pl> napisał w
wiadomości news:kpfu53-6a8.ln1@rolskiego.net...
> [...]
> 37.3 do 38. Bylam Ostatnio w szpitalu na oddziale wew., poniweaz moj
> lekarz wyslal mnie tam bo mam lekko powiekszone wezlly chlonne. W szpitalu

znam 2 osoby, u ktorych byla podzywszona gortaczka. u jednej
wyszloprzewlekle zapalenie zatok, u drugiej podejrzewano mononukleoze, w
koncu wyszla zoltaczka typu c.

4. Data: 2005-12-05 19:13:13

Temat: Odp: nieustajaca goraczka
Od: "nasze zdrowie" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokładną przyczynę takiego stanu może wykazać tylko test elektroniczny.Gdzie
mieszkasz ?
NLD

Użytkownik si <n...@n...no> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dmk60n$t34$...@n...onet.pl...

5. Data: 2005-12-07 12:55:11

Temat: Re: Odp: nieustajaca goraczka
Od: si <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

nasze zdrowie wrote:
> Dokładną przyczynę takiego stanu może wykazać tylko test elektroniczny.Gdzie
> mieszkasz ?
> NLD

test elektroniczny czego? krwi?

si

6. Data: 2005-12-08 17:59:22

Od: "Edek Odkredek" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nasze zdrowie" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> Dokładną przyczynę takiego stanu może wykazać tylko test
> elektroniczny.Gdzie
> mieszkasz ?
> NLD

Mieszkam w Przeworsku na podkarpaciu tj. kolo Rzeszowa.
Jednak mam pytanie: co to za test i ile kosztuje?

Pozdrawiam. Violka

7. Data: 2005-12-08 18:12:04

Od: "Edek Odkredek" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodam jeszcze, ze jesli chodzi o test na obecnosc wirusa HIV, to mialam
robione badania w tym kierunku i wynik jest negatywny, to samo dotyczy
monoklueozy.

Torbiel i badanie CA-125
CIĄZA-RUCHY DZIECKA
noga w gipsie...