rzucenie palenia = wieksza waga

1. Data: 2005-11-29 17:42:38

Temat: rzucenie palenia = wieksza waga
Od: "nofuture" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam !!! mam pytanko
pale od 14 roku zycia +/- w 96 roku zaczalem
rzucilem w maju 2003 i nie paliłem do sierpnia 2004 przez ten czas
niepalenia przybyło mi 10kg ( zamiast 85 jak paliłem wazylem 95kg )
nie pale znowu od paru dni i czuje ze znowu rzuce na dluzszy czas ...
prosze o porady co mam robic aby nie przytyc jak przy wczesniejszej przerwie

? wiadomo ze jak sie rzucilo to ciagnie do fajek a zeby nie zapalic to cos
sie zawsze zakąsi i o fajkach sie zapomina ...

2. Data: 2005-11-29 17:58:47

Temat: Re: rzucenie palenia = wieksza waga
Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> prosze o porady co mam robic aby nie przytyc jak przy wczesniejszej
> przerwie

Licz kalorie! Cudow nie ma (niekorzy uwazaja ze tyja a nie jedza), nie jesz
nie tyjesz, podstawa biochemii! Problem polega nie w tym co robic aby nie
przytyc, ale co robic aby nie jesc za duzo. Zacznij uprawiac jakis sport,
zmien diete + silna wola!

--
Pozdrawiam Norbert :-)

3. Data: 2005-11-29 18:01:03

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 29 Nov 2005 18:58:47 +0100, Norbert wrote:

> [...]
> przytyc, ale co robic aby nie jesc za duzo. Zacznij uprawiac jakis sport,

i ja trzymam kciuki, a z doswiadczenia wiem, ze lepiej miec te 5 kg wiecej
i sobie z nich stopniowo za jakis czas zejsc, niz cmic to ustrojstwo :]

--
Boska niepalaca od ponad pol roku gdzies i wlasnie tracaca kilogramy

4. Data: 2005-11-29 22:28:30

Od: "Justyna N" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję marchewkę. Niskokaloryczna, zdrowa i zajmuje ręce. Jak czujesz
potrzebę zapalenia to sięgnij po marchewke, jablko lub inny owoc, nie
przytyjesz i zaspokoisz cheć zjedzenia czegoś.
Pozdrawiam i życzę powodzenia w rzucaniu.

5. Data: 2005-11-29 23:00:04

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> ? wiadomo ze jak sie rzucilo to ciagnie do fajek a zeby nie zapalic to cos
> sie zawsze zakšsi i o fajkach sie zapomina ...

No własnie, zakąsi. Ja rzuciłem 1 stycznia tego roku. Waga mi spadła o 2kg bo
wzialem sie za wlasną kondycje i troche cwicze,ale jak ognia unikałem
podjadania i jedzenia jakichkolwiek slodyczy,pepsi etcetera. Wytrzymasz to
waga ci ani drgnie a jak za sport jakis sie wezmiesz albo chociazby porzadny
polgodzinny spacer szybszym krokiem to nawet schudniesz.
pzdr

6. Data: 2005-11-30 00:08:02

Od: murek <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

nofuture wrote:

> nie pale znowu od paru dni i czuje ze znowu rzuce na dluzszy czas ...
> prosze o porady co mam robic aby nie przytyc jak przy wczesniejszej przerwie

proponuję program Dr.Dietman2 służący poprawie odżywiania.

jeżeli będziesz dostarczał do orgranizmu wszysto czego potrzebuje
(oczywiście składników odżywczych w odpowiednich ilościach, a nie
nikotyny) to powinien 'zapomnieć' o tym że miał jakąś 'przyjemność' z
tej nikotyny. poza tym odżywianie dostarczające wszystkie składniki
pokarmowe w odpowiednich ilościach na pewno nie spowoduje tycia...

program można pobrać ze strony www.jedzdobrze.pl i nieodpłatnie użytkować

polecam i życzę powodzenia

murek
Fundacja Jedz dobrze
www.jedzdobrze.pl

7. Data: 2005-11-30 06:50:12

Od: "TUPTAK" <T...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> prosze o porady co mam robic aby nie przytyc jak przy wczesniejszej
przerwie

Zacznij uprawiac jakis sport. Warunek jest jeden. Nie mozesz go uprawiac
intensywnie.Chodz np na basen ale nie plywaj do zajechania tylko "delektuj"
sie plywaniem.
Jak chcesz biegac wieczorami to biegaj z taka intensywnoscia zebys np mogl
prowadzic dialog z osoba ktora np biegniesz.( typowy truchcik jogging )

Podstawa jest to zeby kazdy twoj wysilek odbywal sie w tzw strefie tlenowej
a nie beztlenowej. W strefie tlenowej spala sie tluszcz.
Ja np mam trenazer rowerowy i tak trenuje od roku 3-4 razy w tygodniu i
waze 72kg od maja tego roku.
Najsmieszniejsze jest to ze zignorowalem calkowicie jakakolwiek diete a
nawet zaczalem slodzic herbate i jesc slodycze co mi sie wczesniej nie
zdarzalo a waga stoi w miejscu.

Tak wiec jak nie masz checi ani czasu na uprawianie sportu to licz kalorie a
jak massz troszke czasu to uprawiaj jakis sport tak dla rozrywki oczywiscie.

Nie ma cudow organizm sam z niczego nie przybiera na wadze.

Na koniec powiem ze wysilki o ktorych pisalem musza trwac powyzej 30 minut.
Do 30 minut nie ma sensu gdyz w tym czasie praktycznie nie zdaza sie
uruchomic przemiany tlenowe.

Pzdr

Tomi

8. Data: 2005-11-30 10:47:50

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

nofuture napisał(a):
> [...]
>
> ? wiadomo ze jak sie rzucilo to ciagnie do fajek a zeby nie zapalic to cos
> sie zawsze zakšsi i o fajkach sie zapomina ...

powodzenia - nie palę od marca...

najlepszym sposobem na to, żeby nie przytyc jest zmiana trybu życia...

zajęcie czymś rąk, rzucie gumy (ale w rozsądnych ilościach), a przede
wszystkim ruch - najlepiej na świeżym powietrzu...

warto sie przyjrzeć temu co się je... mniej soli nie zaszkodzi, słodkich
napojów, gazowanych, wszelkiego rodzaju słonych przegryzek (chipsów,
paluszków itp), podobnie tłuste sosy, majonez...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

9. Data: 2005-11-30 16:34:19

Od: "Marlena N" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"nie jesz nie tyjesz, podstawa biochemii"

Z tym niestety się nie zgodzę. Trzeba jeść regularnie. Jeśli statosujesz
jakieś głodówki itp. to powstanie efekt jojo, poniewaz organizm przygotowuje
się do niejedzenia i odkłada sobei zapasy.

10. Data: 2005-11-30 19:40:31

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> się do niejedzenia i odkłada sobei zapasy.

Ale jesli nie zjesz duzo to nie bedzie odkladal tych zapasow choc by nie
wiem co. Sa oczywiscie bardzo nieliczne choroby metaboliczne ale nie dotyczy
to wiekszosci "grubasow". Po drugie glodowka nie jest sposobem na
odchudzanie, chyba ze odchudzanie z masy miesniowej, a to juz glupota. Tylko
dlugi wysilek z przemiana tlenowa pozwala pozbyc sie tluszczu. Do tego
wystarczy ograniczyc jedzenie. Bez wysilku sie nie pozbedzie grama tluszczu
(wysilek = uwalnianie odpowiednich hormonow).

--
Pozdrawiam Norbert :-)

nieustajaca goraczka
Torbiel i badanie CA-125