jak czyscic uszy?

21. Data: 2005-11-30 21:58:57

Temat: Re: jak czyscic uszy?
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 30 Nov 2005 13:31:42 -0600, *Iwon(k)a* <news:dmkun0$l8b$1@news.onet.pl>
napisał(a):

> "siliana" <t...@o...pl> wrote in message
> (...)

> jak to larygolodzy mowia do ucha nie powinno sie wsadzac niczego mniejszego
> niz lokiec. patyczki zosataw w spokoju. myje sie tylko wewnetrzna czesc
> mazlowiny
> i tyle. kanal zewnetzrny ucha nalezy pozostawic w swietym spokoju.

A ja muszę prawie codziennie przeczyścić wacikiem, bo mnie swędzi jak
cholera. Poza tym po umyciu głowy, też muszę użyć wacika w celu wysuszenia
ucha.
Przecież te waciki są w zasadzie dla niemowlaków, więc nie rozumiem
przeciwskazań.

--
Kaja

22. Data: 2005-11-30 22:01:46

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 30 Nov 2005 20:40:17 +0100, *siliana*
<news:438dfbdd$0$1488$f69f905@mamut2.aster.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> prbowalam tak i tylko pogorszylam sprawe - zaczela zalegac woskowina, jakos
> nie chciala wyparowac i zaczela mi zatykac uszy.

Może dlatego, zawsze laryngolodzy nie chcą mi przepłukać uszu, że mam czysto
dzięki wacikom.
Taki laryngolog powie: "*czyściutko*! Ja tu nic nie widzę".
Dobrze, że ten acerumen sobie kupiłam, to mam pewien komfort.

--
Kaja

23. Data: 2005-12-01 01:30:18

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <e...@c...pl> napisał w wiadomości

> to jest równie idiotyczne, co twierdzenie, że jak sie komuś
> przetłuszczają włosy, to jak przez pewien czas nie będzie ich mył,
> bądź robił to rzadziej niż do tej pory "to wszystko samo sie
> wyreguluje"

Nie. To nie jest idiotyczne. Właśnie nie należy w uchusamemu grzsebać.
Waciki na patyczkach jak masz, to maja takie obrazki. I na tychobrazkach
jest wyraźnie, że nie słuzą do czyzczenia ucha wewnatrz kanału, tylko na
zewnatrz.
BTW czy widziałaś, by zwierzęta czyściły sobie uszy. I jakoś mimo braku
czyszczenioa, nie zarastają im brudem
Jak masz wątpliwość, to spytaj laryngologa - nie zaleci dłubania w uchu.
--
Marek Li

24. Data: 2005-12-01 08:30:07

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

> Sól fizjologiczna jest w komplecie. Mam ten specyfik i już raz używałam.
> Mnie żadna woskowina nie wypłynęła, ale z uszami to mam teraz komfort :-)
> Problem tylko w tym, że jak wpuszczałam ten a-cerumen do uszu, to mi się
> wylewało! Czy tak musi być? Czy coś jest nie tak?

u mnie nie bylo! nawet zla bylam, bo nie moglam uzyc, bo dopiero w srodku
przeczytalam, ze musze cos dokupic! to ile mialas w srodku ampulek? a moze
to trzeba leze na boku, zeby sie nie wylewalo?

25. Data: 2005-12-01 08:30:59

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Li" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

> BTW czy widziałaś, by zwierzęta czyściły sobie uszy. I jakoś mimo braku
> czyszczenioa, nie zarastają im brudem

moje koty czyszcza sobie - liza jezorami w srodku:)

26. Data: 2005-12-01 09:10:21

Od: "Dorota" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał
> jak mam czyscic uszy?

Witam!
U dzieci laryngolog zalecił tak: raz w miesiącu zakraplać parafinę lub jakiś
specjalny specyfik przez trzy dni i tyle. Patyczkami czyścić tylko z
wierzchu, ponieważ zamiast czyścić to się woskowinę wpycha, ona się zbija i
zatyka ucho. a wtedy pomaga tyko czyszczenie u laryngologa. I nie musi nic
specjalnie wypłynąć, może jej być mało, ale ja obserwuję, że coś zawsze
wypływa.
Dorosły ma większe ucho ale myślę, że tę zasadę można też stosować.
Pozdrawiam
Dorota

27. Data: 2005-12-01 11:21:06

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 1 Dec 2005 09:30:07 +0100, *siliana*
<news:438eb046$0$1510$f69f905@mamut2.aster.pl> napisał(a):

> u mnie nie bylo! nawet zla bylam, bo nie moglam uzyc, bo dopiero w srodku
> przeczytalam, ze musze cos dokupic! to ile mialas w srodku ampulek? a moze
> to trzeba leze na boku, zeby sie nie wylewalo?

To jest oddzielnie, ale aptekarka powinna Ci wydać (do kompletu). Wróć tam i
upomnij się.
Jeśli chodzi o wylewanie, to stałam nad wanną i miałam przechyloną głowę,
więc chyba nie powinno się wylewać. Czyżbym miała uszy zapchane? Niby
czułam, że coś tam w środku ucha mi "buzuje", czyści, ale ten płyn się
wylewał.

--
Kaja

28. Data: 2005-12-01 13:23:49

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jest oddzielnie, ale aptekarka powinna Ci wydać (do kompletu). Wróć tam
> upomnij się.

eee, zamawialam internetowo, to chyba sie przy okazji upomne...

> [...]
> więc chyba nie powinno się wylewać. Czyżbym miała uszy zapchane? Niby
> czułam, że coś tam w środku ucha mi "buzuje", czyści, ale ten płyn się

ja nie czulam zadnego buzowania, ale polezalam z tym troche dluzej, a potem
zuzylam pol paczki patyczkow, zeby z tego uszy oczyscic.

29. Data: 2005-12-01 15:22:43

Od: "Kriepa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Hektor" <m...@N...alternatywa.net> napisał w wiadomości

> wow - nie piecze?:)

Jak nie ma skaleczenia to czemu ma piec???

--
Pozdrawiam, Marta

30. Data: 2005-12-01 16:04:54

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"siliana" <t...@o...pl> napisał(a)
wnews:438dee93$0$1512$f69f905@mamut2.aster.pl:

> wow - nie piecze?:)

Nie.

--
Pozdr. Hektor

Specjalist od kolan
DAMIAN - warszawa - Ginekolog - Kogo Polecicie?
Wyniki badan krwi - prosba
Aparat na zeby
Złamanie trzeszczki palucha... i nazwa operacji