jak dla mnie zagadka

1. Data: 2005-11-03 22:25:19

Temat: jak dla mnie zagadka
Od: bartek <orlos@[kasujto]amg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze ktos pomoze mi ja rozwiazac ? :)
chodzi generalnie o to jakie to roslinki :)

www.amg.gda.pl/~orlos

pozdrawiam serdecznie

--
bartek

2. Data: 2005-11-03 22:37:59

Temat: Re: jak dla mnie zagadka
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"bartek" <orlos@[kasujto]amg.gda.pl> wrote in message

> moze ktos pomoze mi ja rozwiazac ? :)
> chodzi generalnie o to jakie to roslinki :)

Czy na zdjeciach 1a, 1b i 1c jest to samo? Troche nie wyglada na to...
1b - sliwa (mozliwe, ze jedna z dzikich) Moze np. alycza - nie widac
skali.
2a i 2b - wisnia na 60%; myslalem tez o czeresni ale zdjecie 2b wskazuje
bardziej na wisnie.
Chyba, ze 2a i 2b to rozne rosliny.

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2005-11-04 11:59:44

Od: "Jagoda" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bartek" <orlos@[kasujto]amg.gda.pl> napisał w wiadomości
> moze ktos pomoze mi ja rozwiazac ? :)
> chodzi generalnie o to jakie to roslinki :)
>
> www.amg.gda.pl/~orlos
>
> pozdrawiam serdecznie

Tarnina?

Pozdrawiam - Jagoda

4. Data: 2005-11-04 17:45:48

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jagoda napisał:

> [...]

Czeremcha?
Barbara

5. Data: 2005-11-09 22:01:02

Od: bartek <orlos@[kasujto]amg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea napisał(a):
> [...]
> skali.
> 2a i 2b - wisnia na 60%; myslalem tez o czeresni ale zdjecie 2b wskazuje

Witam
Z powodu licznych pytan sam juz nie wiedziaem jakim rolinom robilem
zdjcia :)
Wiec wrciem na "miejsce inwentaryzacyjne" i jak mona byo przypuszczac
zastalem tam nieliczne listki :)
Dolaczam nowa strone na ktrej:
Sliwa 2a i 2b + sliwa 3a i 3b to zdjcia ze starej strony nazwane
1a,1b,1c. Nazywam je teraz sliwa bo zakladam ze to sliwa alycza.Jesli
nie to prosz o poprawe.(choc liscie obu jak widac na zjeciach roznia si
od siebie wielkoci-moe jedna to sliwa alycza a druga tarnina-jak Panstwo
sugerowali.)
Wikszo zdj nazwalem sliwa bo dla mnie wszystkie wygladaja podobnie. Bede
wdzieczny za kolejna pomoc
Zaczyem tez zdjcia rozpoznanego przeze mnie orzechowca -jeli jest to
oczywicie orzech :)
Jeli chodzi o zdjecie 2a i 2b ze starej czesci to okazalo si to ze to
rzeczywicie wisnia.
(poczytałemm duzo o tym drzewie i wszystko mi si zgadza)

www.amg.gda.pl/~orlos

Dziekuje za wszystkie poprzednie odpowiedzi i prosz o jeszcze troszke
cierpliwoci do mojej osoby :)
Pozdrawiam
Bartek

6. Data: 2005-11-16 19:27:16

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

> Sliwa 2a i 2b + sliwa 3a i 3b to zdjcia ze starej strony nazwane
> 1a,1b,1c. Nazywam je teraz sliwa bo zakladam ze to sliwa alycza. [...]

1a, 1b, 1c - tylko na zdjeciu 1b wyglada na alycze. Na pozostalych
zdjeciach ma zbyt duze liscie jak na ta sliwe.
0sliwa2 - faktycznie sliwa :)
Dlaczego ten orzech ma tak zmasakrowany pien?
Zrob wiecej zdjec tego drzewa w sezone, gdy liscie sa w pelni rozwiniete.
Zrob tez zblizenie mlodego pedu z paczkiem oraz caly lisc, a nie tylko
listek boczny. Koniecznie poszukaj owocow (nasion) tego orzecha i
sfotografuj.
Nie jest to orzechowiec, bo czegos takiego nie ma (przynajmniej u nas). Na
zdjeciu korony wyglada faktycznie na jakis orzech (jeden z azjatyckich lub
ewentualnie o. szary, chociaz na tego stawiam najmniej).
1sliwa1a, 1sliwa1b, 1sliwa3a, 1sliwa3b - wyglada na sliwe domowa.
1sliwa2a, 1sliwa2b - prawdopodobnie wisnia znow.

Pozdrawiam,
Bpjea

Dla Janusza i tych co zaczynają zakładać ogrody
Z cyklu "co to jest"
szeflera problem
Wasabi
zdjecia