jak doprawic fileta z dorsza??

1. Data: 2002-11-26 16:31:59

Temat: jak doprawic fileta z dorsza??
Od: "Aga" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Macie jakis sposob na doprawienie tego fileta? Jakas ciekawa panierka albo
cos takiego? Ilekroc robie sobie rybe to jest ona bez smaku:(
Aga

1. Data: 2002-11-26 16:39:46

Temat: Re: jak doprawic fileta z dorsza??
Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Aga" <a...@i...pl>

> Macie jakis sposob na doprawienie tego fileta? Jakas ciekawa panierka albo
> cos takiego? Ilekroc robie sobie rybe to jest ona bez smaku:(
> Aga

Aga, to wspaniala ryba i naprawde nie warto jej doprawiac na sile - ma delikatny samk
- totez maselko, sol i pieprz swiezo
zmielony...
wystarczy... mozesz pokropic sokiem z cytryny
Barbara

---

1. Data: 2002-11-26 17:17:05

Od: "Marcin" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aga, to wspaniala ryba i naprawde nie warto jej doprawiac na sile - ma
delikatny samk - totez maselko, sol i pieprz swiezo
> zmielony...

.....jeżeli chcesz bardziej doprawioną rybkę....dodaj do tego co wyżej
......czosnek zmielony, majeranek ,bazylię ...i pozostaw na około 15-20 min
w lodówce---- pycha....po usmażeniu oczyfiście;)

-------

1. Data: 2002-11-26 17:37:23

Od: "Aga" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> .....jeżeli chcesz bardziej doprawioną rybkę....dodaj do tego co wyżej
> ......czosnek zmielony, majeranek ,bazylię ...i pozostaw na około 15-20
> [...]

Czyli bez zadnego jajka i bulki tylko same przyprawy i na olej, tak?
Aga

1. Data: 2002-11-26 17:45:12

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Macie jakis sposob na doprawienie tego fileta? Jakas ciekawa panierka albo
> cos takiego? Ilekroc robie sobie rybe to jest ona bez smaku:(

Czy aby na pewno ryba nie ma smaku? Może to ty nie czujesz jej smaku. (Za
dużo soli?)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-11-26 18:05:37

Od: "Aga" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy aby na pewno ryba nie ma smaku? Może to ty nie czujesz jej smaku. (Za
> dużo soli?)

Kubki smakowe mam ok:) Moze jak jej zaaplikuje zestaw przypraw podanych
wyzej bedzie dobra:)
Aga

1. Data: 2002-11-26 18:12:21

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(Za

> Kubki smakowe mam ok:) Moze jak jej zaaplikuje zestaw przypraw podanych
> wyzej bedzie dobra:)

Przepraszam z góry i wrażliwe osoby proszę nie czytać... bo ja to pytanie
zadałam, bo mi się głupi dowcip przypomniał...
Przychodzi baba do lekarza i mówi:
- Panie doktorze mam taki upierdliwy problem... znaczy ciągle mam gazy.
Teraz jak tu czekałam w poczekalni to już 15 razy... Nie pachnie to ani nie
słychać, ale mnie to męczy panie doktorze. Proszę mi pomóc.
Lekarz przepisał jej tabletki i kazał przyjść za tydzień.
Po tygodniu baba przychodzi i mówi:
- Panie doktorze, co tez pan mi zrobił. Brałam te tabletki, tak jak pan
doktor kazał i nie dość, że mi na gazy nie pomogło, to jeszcze teraz to
śmierdzi.
A lekarz na to:
No tak... Z węchem już sobie poradziliśmy, jeszcze tylko słuch...

1. Data: 2002-11-27 08:55:41

Od: "Marcin" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aga <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:as0bin$dpg$...@i...cyf-kr.edu.pl...

> min
>
> Czyli bez zadnego jajka i bulki tylko same przyprawy i na olej, tak?

od lat przyrządzam dorsza....próbowałam wszystkiego....w klarze, w jajku i
w bułce....ale najlepiej mi smakuje w mące w samiutkiej mące i wrzucam ją do
frytkownicy;)))
> Aga

Re: Przepraszam za OT ale mam kłopot
migdaly skorki pozbawione