jak doprawic żurek z torebki aby pozbyc sie tego smaku :/

1. Data: 2004-01-06 07:30:56

Temat: Re: jak doprawic żurek z torebki aby pozbyc sie tego smaku :/
Od: Koko-sanka <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 05 Jan 2004 12:55:08 +0100, na pl.rec.kuchnia, Marcin E. Hamerla
napisał(a):

> Na bazarkach mozna. W sm raczej nie bardzo.

w sklepach ze zdrową żywnością też jest

Koko-sanka
--
Koko-sanka/CrazySquad Powered by Koko-sanek :)
www.CrazySquad.prv.pl

1. Data: 2004-01-06 16:36:17

Od: "olka" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Czy ja powiedziałem, że nie lubię? Nie lubię, jak to robi byle kto

Przepraszam, może wyjaśnisz, kto z nas jest "byle kto" a kto nie, bo
nie wiem, w której grupie jestem i jak mam się do Ciebie zwracać.

1. Data: 2004-01-06 18:00:47

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <bteo7c$54e$1@atlantis.news.tpi.pl>, olka <o...@w...pl>
wrote:

> Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Przepraszam, może wyjaśnisz, kto z nas jest "byle kto" a kto nie, bo
> nie wiem, w której grupie jestem i jak mam się do Ciebie zwracać.

To już sama powinnaś wiedzieć. Ja w razie takich wątpliwości wybieram
raczej bezpieczniejszą możliwość. ;-)

Władysław

1. Data: 2004-01-21 06:26:49

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisal(a):

>Osobiście jednak wolałbym, żebyś swoje kłamstwa, proszę, odwołał, a
>mnie przeprosił. Korona ci z głowy nie spadnie. (a może? ;-) ). Jeżeli
>na dodatek usuniesz się na jakiś czas z tej listy, może zapomnę o
>sprawie.

Wyrazam ubolewanie z powodu wyrazenia przypuszczenia co do tozsamosci
osobowosci sieciowych o nazwach 'Wladyslaw Los' i 'dzudzu' vel 'Tracy'
vel 'dzdzownica'. Przypuszczenie to oparte bylo tylko i wylacznie na
skojarzeniu przeze mnie pewnych wspolnych cech wymienionych
osobowosci, ktore to skojarzenie nie powinno byc powodem wysuniecia
krzywdzacego przypuszczenia tozsamosci.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

- What about your soul?
- I'm an engineer.

1. Data: 2004-01-21 10:20:37

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <g...@4...com>,
Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> wrote:

> [...]
> skojarzeniu przeze mnie pewnych wspolnych cech wymienionych
> osobowosci, ktore to skojarzenie nie powinno byc powodem wysuniecia

I widzisz! Wszystko w porządku. :-)

Władysław

1. Data: 2004-01-21 13:33:21

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> I widzisz!  Wszystko w porządku.  :-)
>
> Władysław
Ufff...

Indyk z brzoskwiniami i parmezanem
Ktoś kiedyś pytał...
Prasówka
expres de Longhi kombi typ 260 a 260 CD ?
Wczoraj byly nalesniki [P]