jak jesc sushi?

1. Data: 2005-11-26 16:39:03

Temat: jak jesc sushi?
Od: Tomek_d <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie, chcialbym pierwszy raz sprobowac sushi, planuje wybrac sie do
lokalu Akashia w Warszawie.
Mam jednak pytanie: jak to sie je? :) czy moge tak sobie wejsc z
ulicy i wszystko bedzie dla mnie oczywiste, czy tez jest jakis kanon
zachowania etc.. czy trzeba umiec jesc np. paleczkami?

dziekuje za odpowiedzi
pozdrawiam
Tomek

2. Data: 2005-11-26 16:50:14

Temat: Re: jak jesc sushi?
Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z przyjemnoscia i ze smakiem, czy to rekami czy paleczkami

Anet

3. Data: 2005-11-26 17:15:18

Od: Maciej Jastrzebski <p...@a...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek_d <t...@g...pl> wrote:
> [...]
> ulicy i wszystko bedzie dla mnie oczywiste, czy tez jest jakis kanon
> zachowania etc.. czy trzeba umiec jesc np. paleczkami?

Po polsku:
http://www.sushi-shop.pl/paleczki.php

Po angielsku:
http://www.ehow.com/how_3266_eat-sushi-properly.html

HTH, Pedro.

--
#!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski <M...@m...lublin.pl>
open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwd<vgy;split??;$=-=$=;whil

4. Data: 2005-11-26 19:16:27

Od: "maf" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maciej Jastrzebski" <p...@a...man.lublin.pl> wrote in message
> Po polsku:
> http://www.sushi-shop.pl/paleczki.php
>
> Po angielsku:
> http://www.ehow.com/how_3266_eat-sushi-properly.html

Hehe, sushi to maly pikus.
"Sushi przekręcamy na bok i chwytamy kciukiem palcem wskazującym i
środkowym"
Jak jesc golonke? Pamietam w latach 70 ubieglego wieku, golonke ok 700g, "po
obraniu z miesa i skory wzial w lewa dlon, przytrzymujac z gory 4 palcami,
od spodu kciukiem, i w prawa dlon podobnie, kosc ktora miala ok 30 cm, i
podnioslwszy ja na wysokosc ust, obgryzal delikatnie pozostale na kosci
chrzaski i mieso, pamietajac, aby nie wydawac odglosow chrobotania zebow o
kosc i wysysania"
Pozdr
MarekF

5. Data: 2005-11-27 07:05:56

Od: "X" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po polsku:
> http://www.sushi-shop.pl/paleczki.php
==============
O kurde, a ja myslalem ze te polaczone paleczki sluza do jedzenia bez ich
rozlamywania i ze dzialaja podobnie jak np. szczypce (same sie zamykaja) a
do jedzacego nalezy jedynie ich "otwieranie" i "naprowadzanie na cel"
Myslalem, ze to jakas nowa moda, badz inny typ... dobrze, ze jadlem nimi w
domu bo w orientalnych restauracjach wygladaloby to pewnie bardzo...
egzotycznie:D.

Dzieki za informacje! :P

6. Data: 2005-11-30 14:20:00

Od: hmmm <k...@I...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.akasaka.pl/etykieta.html

--
hmmm

7. Data: 2005-11-30 15:27:26

Od: "Alicja" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.akasaka.pl/etykieta.html

A nie przewijał się tu ostatnio ten sam temat? Wydaje mi sie ,że tak.

Skrzydełka
Przepis na dobry pasztet
Kluski śląskie
canneloni mi sie marzy :)