canneloni mi sie marzy :)

1. Data: 2005-11-25 23:24:51

Temat: canneloni mi sie marzy :)
Od: "Lilisaszet" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos z Was wie z czym najlepiej smakuje caneloni?
i jak to przyrzadzic zeby bylo palce lizac?:)

oj az mi w brzuchu burczy :)

lilisaszet

2. Data: 2005-11-26 10:05:48

Temat: Re: canneloni mi sie marzy :)
Od: "Bartosz Nazar" <m2000[wytnijto]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ktos z Was wie z czym najlepiej smakuje caneloni?
> i jak to przyrzadzic zeby bylo palce lizac?:)

Farsz do canneloni robię tak:

mięso mielone wieprzowo wołowe - smażę
dodaję cebulę, pieczarki , koncentrat pomidorowy i przyprawy (pieprz,
papryka ostra,
jarzynka, koperek). Jak ostygnie nadziewam makaron canneloni tym farszem i
układam w
naczyniu żaroodpornym. Zalewam beszamelem i do piekarnika.
Przepis jest n apudełku od canneloni :)

pozdrawiam
Gosia

3. Data: 2005-11-26 10:33:40

Od: "Magdalena" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilisaszet" <l...@b...pl> napisał w
wiadomości news:43b9.0000022e.43879d42@newsgate.onet.pl...

> czy ktos z Was wie z czym najlepiej smakuje caneloni?
> i jak to przyrzadzic zeby bylo palce lizac?:)

Moim zdaniem z nadzieniem z :sera feta+sera zoltego+sera plesniowego+drobno
pokrojonego kurczaka
Ostatnio robilam z nadzeniem z miesa mielonego, dokladnie takiego jak na
kotlety z pieczarkami, cebulka i czosnkiem w sosie ze smietany jajka i sera
i tez byly niezle

Magda

musaca de cartofi?
Re: drikomaniak :)