kolacja imieninowa

1. Data: 2005-11-25 13:50:06

Temat: kolacja imieninowa
Od: "Andrzej" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co zrobić na ciepło na w/w okazję?
---
Andrzej

2. Data: 2005-11-25 14:24:50

Temat: Re: kolacja imieninowa
Od: "Bartosz Nazar" <m2000[wytnijto]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co zrobić na ciepło na w/w okazję?

Proponuję:

CHILLI CONCARNE

składniki:

1 kg mięsa mielonego (ja daję wieprzowe)
dwie duże cebule
czerwona papryka (jedna szt)
czerwona fasolka (jedna puszka)
woreczek ryżu
pieprz
ziele angielskie (kilka ziarenek, ok 5 szt)
przyprawa chilli (wedle życzenia)
koncentrat pomindorowy (jeden słoiczek)

przyrządzanie:

1. Przysmażyć mięso mielone - przełożyć do garnka bez tłuszczu
2. Na tym samym tłuszczu przysmażyć cebulę - przełożyć do garnka bez
tłuszczu
3. Paprykę pokroić w paski i smażyć dalej na tym samym tłuszczu - przełozyć
do garnaka bez tłuszczu
4. Tłuszcz z patelni + duzy kubek wody zagotować i przelać do garnka,
wymieszać wszystko razem
5. Przyprawić wedle własnego smaku (ma być dosyć ostre) dodać przecier
pomidorowy
6. Gotować, czesto mieszając, dodać fasolkę i wcześniej ugotowany woreczek
ryżu.
7. Wymieszać i pogotować ok 15 min. mieszając.

Danie podaje się same, gdyż jest już w nim ryż i najlepsze jest na drugi
dzień.

3. Data: 2005-11-29 18:34:28

Od: Salata <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartosz Nazar wrote:

> Proponuję:
>
> CHILLI CONCARNE

Witam,
Po raz pierwszy sie odzywam na tej grupie. Wczoraj zrobilem to chilli wg
ww przepisu. Niespodzianka dla mojej zony po ciezkim dniu pracy.
Wyszlo wybornie. Tylko zamiast fasoli uzylem kukurydzy duzo chilli i
dodalem kilka kropel tabasco. Polecam gorrracoooo.

Nastepnego dnia (dzis) zdecydowanie smaczniejsze.

--
bregards

salata (185263)

4. Data: 2005-11-29 22:04:53

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Nov 2005 13:40:59 -0800, "czeremcha" <c...@t...pl>
wrote:

>Salata napisa?(a):

>D?izus, chili con carne z ry?em, bez fasoli i z kukurydz?! ?wiat
>si? chyba ko?czy czy co?

a dlaczego nie z ryzem??

Pierz
K.T. - starannie opakowana

5. Data: 2005-11-29 22:09:49

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mardi 29 novembre 2005 ? 23:04:53, dans
<a...@4...com> vous écriviez :

> a dlaczego nie z ryzem??

Chili to wlasnie typowa potrawa do ryzu, nieco jestem zdziwiona
reakcja :)

Ewcia

--
Niesz

6. Data: 2005-11-29 22:34:03

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

<a...@4...com> vous écriviez :

>Chili to wlasnie typowa potrawa do ryzu, nieco jestem zdziwiona
>reakcja :)
>

>Ewcia

Moja? Myslisz, ze za slaba?
Dobra, niech bedzie tak: przeciez chile to sie je z
ryzem!!!!!!!!!!!!

Moze byc? :PPPP

Pierz

K.T. - starannie opakowana

7. Data: 2005-11-29 22:36:29

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mardi 29 novembre 2005 ŕ 23:34:03, dans
<h...@4...com> vous écriviez :

Alez skad !

Ewcia

--
Niesz

8. Data: 2005-11-29 22:43:15

Od: "Art(Gruby)" <a...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 29 Nov 2005 22:34:03 +0000, Krysia Thompson
>Dobra, niech bedzie tak: przeciez chile to sie je z
>ryzem!!!!!!!!!!!!
>
>Moze byc? :PPPP

eeee tam...chile to sie je z piwem..
;-PPPPP

Art(Gruby)
"Abyssus abyssum invocat"

9. Data: 2005-11-29 22:58:55

Od: "Monika" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartosz Nazar" <m2000[wytnijto]@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości > Proponuję:

> CHILLI CONCARNE

Zrobilam, bardzo pyszne , polecam !

dodalam jeszcze kukurydzke :)

pozdrawiam
monia

10. Data: 2005-11-29 23:27:03

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 29 Nov 2005 14:43:15 -0800, "Art(Gruby)"
<a...@p...net> wrote:

>On Tue, 29 Nov 2005 22:34:03 +0000, Krysia Thompson

>eeee tam...chile to sie je z piwem..
> ;-PPPPP
>

>Art(Gruby)
>"Abyssus abyssum invocat"

mieszaszz i pijesz...znaczy zupa...:P

Pierz
K.T. - starannie opakowana

jak to sie robi ??
Jak zrobić dobrą zupę rybną?
Przepisy dietetyczne na Boże Narodzenie??
Pomysły na sos do spaghetti - są jakieś?
Alkoholomierz do nalewek