jak kupic dzialke?

1. Data: 2006-09-05 14:58:59

Temat: jak kupic dzialke?
Od: "Rafal" <r...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

znzlazlem dzialke, znam wlasciciela
jak zgodnie z prawem to kupic
tylko u notariusza?
dodam ze dzialak na kredyt

2. Data: 2006-09-05 15:06:49

Temat: Re: jak kupic dzialke?
Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal" <r...@p...nospam.pl> napisał w wiadomości
news:edk3ik$m5l$1@nemesis.news.tpi.pl...
> znzlazlem dzialke, znam wlasciciela
> jak zgodnie z prawem to kupic
> tylko u notariusza?
> dodam ze dzialak na kredyt

Tylko u notariusza - bez aktu notarialnego sąd nie wpisze cie do ksiegi
wieczystej jako wlasciciela. Dodatkowo musisz jeszcze przed zakupem zalatwic
formalnosci kredytowe, wziasc z banku zaswiadczenie o kredycie i dac
notariuszowi - na tej podstawie sad ustanowi hipoteke (zakladajac ze
zabezpieczeniem kredytu jest hipoteka na nieruchomosci).

MaW

3. Data: 2006-09-05 16:41:10

Temat: Odp: jak kupic dzialke?
Od: "Rafal" <r...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

hm to w banku chca najpierw umowe prtzedwstepna na zakup dzialki :(

4. Data: 2006-09-05 16:47:45

Od: "Mariusz Wolek" <m...@l...pl.niespamuj> szukaj wiadomości tego autora

> hm to w banku chca najpierw umowe prtzedwstepna na zakup dzialki :(

no to czekaja cie 2 wizyty u notariusza: umowa przedwstepna i wlasciwa

MaW

5. Data: 2006-09-05 17:57:43

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Wolek <m...@l...pl.niespamuj> wrote:

> no to czekaja cie 2 wizyty u notariusza: umowa przedwstepna i
> wlasciwa

Umowy przedwstępnej nie trzeba robić u notariusza, bez przesady!

J.

6. Data: 2006-09-05 19:38:18

Od: "Mariusz Wolek" <m...@l...pl.niespamuj> szukaj wiadomości tego autora

> Umowy przedwstępnej nie trzeba robić u notariusza, bez przesady!

Oczywiscie, moze byc nawet w formie ustnej tylko czy bankowi wystarczy taka
forma do zawarcia umowy kredytowej?

MaW

7. Data: 2006-09-05 20:30:30

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Wolek <m...@l...pl.niespamuj> wrote:

> Oczywiscie, moze byc nawet w formie ustnej tylko czy bankowi
> wystarczy taka forma do zawarcia umowy kredytowej?

W ustnej nie może być z przyczyn oczywistych, a nienotarialnie
zawarta umowa bankowi wystarczy jesli tylko będzie spisana w
sposób poprawny i prawnie wiążący. Gotowych formularzy w
internecie jest skolko ugodno, więc nie trzeba samemu wymyślać.
Nie jestem specjalistą ale nie słyszałem jeszcze o banku, który
by wymagał notarialnie zawieranej umowy przedwstępnej. W każdym
razie mój nie wymagał.

J.

8. Data: 2006-09-08 13:02:26

Od: Peptulis Amargolis <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>no to czekaja cie 2 wizyty u notariusza: umowa przedwstepna i wlasciwa

umowa przedwstepna spisana na papierze i podpisana przez 2 strony jest
wazna: kwestia tresci, warunkow sprzedazy, zadatku, terminu do kiedy
sprzedajacy sie zobowiazuje na wizyte u notariusza. Platnosci
najlepiej przelewem, bo masz mocny dowod ze zaplaciles (np. zadatek).

Po co dwa razy placic u notariusza (za duzo zarabiaja).

9. Data: 2006-09-08 13:04:08

Od: Peptulis Amargolis <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Oczywiscie, moze byc nawet w formie ustnej tylko czy bankowi wystarczy taka
>forma do zawarcia umowy kredytowej?

dla banku to nie. Bank tylko umowe koncowa notarialna. No chyba, ze ma
dac promese kredytu.

10. Data: 2006-09-08 20:06:55

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Peptulis Amargolis" <a...@i...pl> napisal w
wiadomosci news:ufq2g2pru06dm18us6efb0d3b7fgj1phsj@4ax.com...

> dla banku to nie. Bank tylko umowe koncowa notarialna.

A tu mowa o przedwstepnej, czytaj uwazniej.

J.

Malowanie
Pleśń - jak walczyc
lodówka GORENJE RK4256 polecam :)