jak odstraszyc koty?

21. Data: 2006-03-07 15:49:19

Temat: Re: jak odstraszyc koty?
Od: Piotr Siciarski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 7 Mar 2006 16:41:54 +0100, na pl.rec.ogrody, Miłka napisał(a):

> Ja stosuję przeszkadzacze typu powbijane patyczki wokół bylin na których
> mi szczególnie zależy. Tyle że to głównie w gruncie ... ale moze warto i w
> doniczkach.
>
> Serdecznie Miłka

:)Cześć Miłka

Pod każdym patyczkiem mogło się toczyć życie:)

Pozdrawiam z Gór Świętokrzyskich
piotrs

22. Data: 2006-03-07 15:54:46

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

gregorius napisał(a):
[...]
> Poradzcie co zrobic?zbliza sie wiosna, roslinki rusza za niedlugo nie chce
> patrzec na kolejne wsrod nich ofiary kociego lajna.

A co pies na to?
pozdr. Jerzy

23. Data: 2006-03-07 16:04:21

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :)Cześć Miłka

Cześć Ziomalu ;-)

> Pod każdym patyczkiem mogło się toczyć życie:)

A jakże ... my też jesteśmy pod jakimś patykiem/kamieniem we
wszechświecie !!!

Serdecznie Miłka

24. Data: 2006-03-07 16:09:06

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wydobycie odpowiedniej rudy,
> wypalenie jej,
> wytapianie itp. i otrzymanie stali to niszczenie środowiska naturalnego i
> strata nieodnawialnych żródeł energii.
>
> Pozdrawiam
> piotrs

Mówiłem o drucie, który już jest.

25. Data: 2006-03-07 16:27:08

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Mówiłem o drucie, który już jest.

Kamienie też już są ;-)
--

pozdrawiam :-) piotr

26. Data: 2006-03-07 18:58:36

Od: Piotr Siciarski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 7 Mar 2006 17:04:21 +0100, na pl.rec.ogrody, Miłka napisał(a):

> A jakże ... my też jesteśmy pod jakimś patykiem/kamieniem we
> wszechświecie !!!

:)
Pod patyczkem/kamieniem i w dodatku między liśćmi.
:)

Jesienią z klasą córki byliśmy na rajdzie -> od Twoich okolic przeszliśmy
do Stadiomu -> czy to Twoja kobyłka zostawia tyle prezentów na leśnych
ścieżkach? czy jest Was więcej koniarzy?
:)))

Pozdrawiam
piotrs

27. Data: 2006-03-07 19:00:58

Od: Piotr Siciarski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 7 Mar 2006 17:27:08 +0100, na pl.rec.ogrody, piotrh napisał(a):

> Kamienie też już są ;-)

;)Tak jest.
W dodatku ulegają erozji,
ekolodzy powinni je zabezpieczać!!!

Pozdrawiam
piotrs

28. Data: 2006-03-07 21:27:57

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do Stadionu -> czy to Twoja kobyłka zostawia tyle prezentów na leśnych
> ścieżkach? czy jest Was więcej koniarzy?

No masz, przecież my stacjonujemy w ilości ponad 50 koni na Stadionie
!!!
Więc jest tam znacznie więcej kasztanek do kasztanienia ;-)

Serdecznie Miłka

PS.: Klub MAGG z Dymin przeniósł się na byłe tereny po
milicyjno_wojskowe do starych przedwojennych stajen z których konie ścigały
się po hipodromie gdzie zrobiono boiska leśne dla Korony i takim innym
pijakom i chuliganom :-D

29. Data: 2006-03-08 10:56:15

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@n...pl> napisał w
wiadomości news:1evwopjdc7en9$.17uk6lydnexvn.dlg@40tude.net...

> ;)Tak jest.
> W dodatku ulegają erozji,
> ekolodzy powinni je zabezpieczać!!!
>
> Pozdrawiam
> piotrs
To się już dzieje , coraz częściej widać malowane kamienie :-D
--

pozdrawiam :-) piotr

30. Data: 2006-03-08 17:07:11

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gregorius" <i...@m...internetdsl.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam spory taras, i donice z przeroznymi roslinami. W tamtym roku pojawil
sie
> problem dzikich kotow. Zaczely sie zlazic z okolicy i bezczelnie zalatwiac
> swe potrzeby do donic.Nie mam nic do kotow i ich przychodzenia. Ale to co
> robia sprawilo ze wiekszosc pielegnowanych od lat roslin nie przezyla
tego.
> Poradzcie co zrobic?zbliza sie wiosna, roslinki rusza za niedlugo nie chce
> patrzec na kolejne wsrod nich ofiary kociego lajna.
> pozdrawiam

Proponuję wielozakresowo ;)))
W jedne doniczki powtykac wiatraczki, takie zwykłe odpustowe z na innych
roślinach pozawieszac małe dzwoneczki (w górskich okolicach kupujesz takie
małe na sznureczkach). Wystarczy jeden wiszący by zdenerwował kocura który
go trąci. Do tego można po prostu polecieć po doniczkach jakiś dezodorantem,
perfumem czy innym śmierdzidłem..Każdy zapach dobry (może z wyjątkiem
waleriany i kocimiętki). A w kącie ogrodu odległym od tarasu można popryskac
walerianką i wysadzic kocimietkę. Aby ściagnąć w tamtą stronę towarzystwo.

--
ewa

Gdzie kupić drzewka?
wysiewanie nasion