jak odstraszyc koty?

51. Data: 2006-03-10 00:56:29

Temat: Re: jak odstraszyc koty?
Od: "Paweł Woynowski" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rośliny w donicach i tak są biedne z powodu ograniczeń jakie niesie za sobą
> ta uprawa.
> I tak na marginesie co byś dosadził do palmy?
>

> Pozdrawiam,
> Marta

Biedne sa jak właściciel, o nich zapomina i ich nie pielęgnuje.
Trafiłą w dzisiątkę z tym pytaniem. Moja ex ma palmę szorstkowiec Fotruniego
(Trachycarpus fortunei) i donica co roku jest obsadzana dwoma odmaianami
lobelii, lobelią (krzaczasta)'Cabridge Blou' bliżej rośliny w donicy i z nią
lobelię (zwisająca) 'Pendula Saphir' na obrzeżach. I obie rośliny świetnie śię
czują i kapitalnie wygląda lobelia "wylewająca" się z donicy.

Pozdrawiam,
Paweł Woynowski

52. Data: 2006-03-10 09:04:46

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> Krysiu, w Gliwicach od lat kilka palm z palmiarni latem ląduje przed
> siedzibą MPO. Daktylowce na moje oko:)

No to sobie wyhoduję daktylowca z pestek. Podoba mi się pomysł
palmy przed domem :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

53. Data: 2006-03-10 09:19:10

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> No to sobie wyhoduję daktylowca z pestek. Podoba mi się pomysł
> palmy przed domem :)

No to jednocześnie jeszcze ciężarówkę i dźwig. Nie wiem, czy z pestek się
uda ;)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

54. Data: 2006-03-10 11:15:44

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> No to jednocześnie jeszcze ciężarówkę i dźwig.

Tak szybko to one chyba do dźwigu nie dorosną, a jak już
dorosną to je sprzedam z ciężkie pieniądze i dokupię bylin ;)

55. Data: 2006-03-10 12:37:30

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> No to jednocześnie jeszcze ciężarówkę i dźwig. Nie wiem, czy z pestek się
> uda ;)
> Pozdrawiam, Basia.

Mnie się udało, dawno temu. Ale palma poszła na kompost. Nie lubię palm.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

56. Data: 2006-03-10 12:54:09

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:durrvg$9e0$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Mnie się udało, dawno temu.

Ciężarówka i dźwig z pestek??? :-D

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

57. Data: 2006-03-10 13:02:48

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał Wolski napisał(a):

> Mnie się udało, dawno temu. Ale palma poszła na kompost. Nie lubię palm.
> --
> Pozdrawiam, Rafał Wolski

Ja swoją zasuszyłam, a darczyńcy wmówiłam, że to sprawka kocicy.
Też nie lubię palm, swoją drogą, jak już chcieli mi kupić jakieś
zielsko, to mogli zapytać, nieprawdaż?
michalina

58. Data: 2006-03-10 14:50:12

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10 Mar 2006 01:56:29 +0100, Paweł Woynowski napisał(a):

> Biedne sa jak właściciel, o nich zapomina i ich nie pielęgnuje.

Aurat rośliny teścia są zadbane.
Ale widziałam palmy, oleandry, fikusy w gruncie i dalej twierdzę, że te w
donicach są biedne.

> [...]
> lobelię (zwisająca) 'Pendula Saphir' na obrzeżach. I obie rośliny świetnie śię
> czują i kapitalnie wygląda lobelia "wylewająca" się z donicy.

De gustibus non est disputandum, imo palma najlepiej wygląda solo,
podobnież agawa.

Pozdrawiam
Marta
--