jak odstraszyc koty?

41. Data: 2006-03-09 00:13:55

Temat: Re: jak odstraszyc koty?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:fl3sr912hn1c.1np5kdrh5m1l2.dlg@40tude.net...
> I tak na marginesie co byś dosadził do palmy?

Małpę?
Pozdrawiam :-)
Janusz

42. Data: 2006-03-09 09:15:02

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał Wolski wrote:

> Żeby moje kocury nie podlewały tarasu lub drzwi wejściowych polewam je wodą
> ze sporą ilością Domestosa. Pomaga i oducza na jakiś czas ale trzeba
> pamiętać, żeby powtórzyć gdy tylko koty pojawią się znowu. Oczywiście unikaj
> lania do donic - ale już donice możesz polać.

Ja się domysliłam, że polewasz drzwi i taras, ale ktoś kto Cie nie zna
może uznać, że polewasz kocury domestosem.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

43. Data: 2006-03-09 09:19:30

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> Czy kot polany woda z Domestosem przestaje sikac? :-)

Obawiam się, że przestaje nie tylko sikać :(

Najpiękniejszą muzyką przed snem

44. Data: 2006-03-09 09:22:57

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> Rośliny w donicach i tak są biedne z powodu ograniczeń jakie niesie za sobą
> ta uprawa.
> I tak na marginesie co byś dosadził do palmy?

Ja bym się bała palmy na taras wystawić w naszym klimacie. Ktoś
próbował?

Najpiękniejszą muzyką przed snem

45. Data: 2006-03-09 10:52:14

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obawiam się, że przestaje nie tylko sikać :(
>
> --
> Krycha&Co(ty) Wiem niewiele, lecz powiem, co wiem,

Nie smuć się, futerko z kotka ponoć leczy.

46. Data: 2006-03-09 11:06:14

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> Nie smuć się, futerko z kotka ponoć leczy.

Zabobon, przez który wiele kotów straciło życie. Futro
grzeje, tak samo jak wełna, dla której nie trzeba zamordować
nosiciela. natomiast mogę uwierzyć, ze leczy towarzystwo zywego
zwierzęcia, nie tylko kota.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

47. Data: 2006-03-09 15:26:48

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 09 Mar 2006 10:22:57 +0100, Krystyna Chiger napisał(a):

> Ja bym się bała palmy na taras wystawić w naszym klimacie. Ktoś
> próbował?

Tak, mój teść od 15 lat wystawia. Taras od południa.
Nistety nie wiem jaki to gatunek.

Pozdrawiam,
Marta

--

http://tabaza.sapijaszko.net/

48. Data: 2006-03-09 17:11:07

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, mój teść od 15 lat wystawia. Taras od południa.
> Nistety nie wiem jaki to gatunek.

Krysiu, w Gliwicach od lat kilka palm z palmiarni latem ląduje przed
siedzibą MPO. Daktylowce na moje oko:)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

49. Data: 2006-03-09 20:06:29

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krysiu, w Gliwicach od lat kilka palm z palmiarni latem ląduje przed
> siedzibą MPO. Daktylowce na moje oko:)

Wystawiałam przez parę lat,
południowa strona i osłonięta od wiatru,
dobrze jej to robiło.
Niestety miała już takie rozmiary ,
że do mieszkania się nie mieściła,
decyzja zapadla i została na zimę na dworze .

Pozdrawiam TeresaR

50. Data: 2006-03-09 20:44:21

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> może uznać, że polewasz kocury domestosem.
> --
> Krycha&Co(ty)

Hehehe no ak, złożyłem nieco niegramtycznie to zdanie...

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

Gdzie kupić drzewka?