jak pozbyc sie mrówek?

1. Data: 2003-11-06 07:36:52

Temat: jak pozbyc sie mrówek?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
tak jak w temacie,pojawiaja się tylko gdy zaczyna sie okres grzewczy.
są w kuchni i łazience cyba zwariuje jesli sie ich nie pozbęde ,pomóżcie
pzdr.
p.

1. Data: 2003-11-06 08:59:36

Temat: Re: jak pozbyc sie mrówek?
Od: "Agusia \(Lublin\)" <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> tak jak w temacie,pojawiaja się tylko gdy zaczyna sie okres grzewczy.
> są w kuchni i łazience cyba zwariuje jesli sie ich nie pozbęde ,pomóżcie
> pzdr.
> p.

Witam!
U mnie tez sie pojawiaja, ale pomaga na nie FARATOX B. Takie male granulki w
pudeleczkach. Mrowki to wynosza do gniazda i znikaja. Co wazne (przynajmniej dla
mnie) preparat ten nie ma zapachu i jest nietoksyczny (podobno) dla ludzi i
zwierzat. I naprawde ten preparat pomaga.
Pozdrawiam :-)
Agnieszka i Zlota Rybka

--
____________________________
Radio - to cudowny wynalazek!

1. Data: 2003-11-06 10:20:25

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie tez sie pojawiaja, ale pomaga na nie FARATOX B.

witam
a gdzie kupic to cudo?
pzdr.
p.
--
Radio - to cudowny wynalazek!
Jeden ruch ręki - i nic nie słychać.
J. Tuwim

pomocy! co na podłogę w kuchni?
recznie haftowane obrazy-ozdoba kazdego domu
Pomocy - kupuje mieszkanie od spółdzielni !!!
prośba o opinie nt Maximedia
żaluzje drewniane + toporny rysunek ascii ;-) łamigłówka